125 ccm
Aktualnie czytasz:
Zipp PRO RS 125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne
2

Chyba każdemu doskonale znany Zipp Pro teraz w jeszcze nowszej wersji. Z najpopularniejszego modelu ot tak się nie rezygnuje. Lepiej pielęgnować perełkę i tak też dzieje się w tym przypadku. Pro w nowej odsłonie z dopiską RS co może sugerować nam jeszcze bardziej agresywny charakter. Jak zawsze PROwokuje wyglądem i rzecz jasna – swoim brzmieniem. Lekki, zwinny, o sportowym zacięciu.

Zipp PRO RS 125 : Cena

Cena katalogowa – nieznana

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Zipp PRO RS 125 : Zdjęcia

[nggallery id=382]

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Zipp PRO RS 125 : Dane techniczne

Dane techniczne: Zipp PRO RS 125
MarkaZipp
ModelPRO RS
Pojemność125 cm3
SilnikCzterosuwowy
ChłodzeniePowietrzem
Waga115 kg
Ilość miejsc2
Hamulec przód/tyłTarcza/ tarczowy
Wymiary2020*720*1150 mm
Maks. Prędkość85 km/h
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
67%
Interesujące
11%
heh...
11%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
11%
  • Radek
    16 września 2015 at 18:33

    Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych kupnem zipa pro 125rs 2015r. Jestem w posiadaniu tego „gówna” kupiłem go w salonie w warszawie pod koniec maja za 6399zł. Od samego początku nie działała jedna strona ledów w przedniej lampie przy pierwszym przeglądzie to jest 300km za 300 zł zostały zgłoszone usterki między innymi niedziałająca stacyjka problem ze ssaniem które wogóle nie działało elektroniczne zegary odkręcające sie śruby od owiewek i siedzenia lusterko które w trakcie jazdy odpadło. Po wymianie tych częście jezdziło sie całkiem nieźle. Przez tydzień. Zauważyłem brak ośki mocującej silnik z ramą prawdopodobnie wogóle nie była zamontowana nowa lampa przednia sie stopiła zegary przestały działać stacyjka sie rozpiepszyła do tego padł akumulator okazało sie że ta zasrana firma daje gwarancje na akumulator do 100km. Po odbiorze tego badziewia znowu po jakimś niedługim czasie padł akumulator kupiłem 3 akumulatory co tydzień jeden wkurwiłem sie zawiozłem motor do aso ci wysłali go do producenta łącznie motocykl stoi w serwisie 2 misiące przebieg jakieś 3700km zapomniałem dodać szpilki od wydechu przy głowicy są już poprzeciągane bo bez przerwy się odkręcał wydech przerywacz kierunkowskazów instalacja od świateł skrzynia biegów zaczeła strasznie chałasować przy redukcji.

  • Piotr
    14 czerwca 2016 at 09:57

    U mnie te same problemy. Nie dziala lewa listwa LED, sprtzedawca powiedzial ze nie podlega gwarancji , wskaźnik biegów i paliwa pokazuje jak chce i co chce ( nie podlega gwarancji) , lusterka same sie odkręcają i opadają , śruby z obudowy tłumika sama powypadały , wydmuchało uszczelke pod kolektorem po 30 km. Sprzedawca podsumował ,że po zakupie motocykla powinienem pościągaćowiewki i wszystkie śróby samemu posprawdzać i podokręcać. Przeciez mogli odrazu sprzedać go w częściach i powiedzieć ” zrób to sam”.