Zipp PRO RS 125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Chyba każdemu doskonale znany Zipp Pro teraz w jeszcze nowszej wersji. Z najpopularniejszego modelu ot tak się nie rezygnuje. Lepiej pielęgnować perełkę i tak też dzieje się w tym przypadku. Pro w nowej odsłonie z dopiską RS co może sugerować nam jeszcze bardziej agresywny charakter. Jak zawsze PROwokuje wyglądem i rzecz jasna - swoim brzmieniem. Lekki, zwinny, o sportowym zacięciu.

Zipp PRO RS 125 : Cena

Cena katalogowa - nieznana

Zipp PRO RS 125 : Zdjęcia

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

[nggallery id=382]

Zipp PRO RS 125 : Dane techniczne

Dane techniczne: Zipp PRO RS 125
Marka Zipp
Model PRO RS
Pojemność 125 cm3
Silnik Czterosuwowy
Chłodzenie Powietrzem
Waga 115 kg
Ilość miejsc 2
Hamulec przód/tył Tarcza/ tarczowy
Wymiary 2020*720*1150 mm
Maks. Prędkość 85 km/h

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych kupnem zipa pro 125rs 2015r. Jestem w posiadaniu tego „gówna” kupiłem go w salonie w warszawie pod koniec maja za 6399zł. Od samego początku nie działała jedna strona ledów w przedniej lampie przy pierwszym przeglądzie to jest 300km za 300 zł zostały zgłoszone usterki między innymi niedziałająca stacyjka problem ze ssaniem które wogóle nie działało elektroniczne zegary odkręcające sie śruby od owiewek i siedzenia lusterko które w trakcie jazdy odpadło. Po wymianie tych częście jezdziło sie całkiem nieźle. Przez tydzień. Zauważyłem brak ośki mocującej silnik z ramą prawdopodobnie wogóle nie była zamontowana nowa lampa przednia sie stopiła zegary przestały działać stacyjka sie rozpiepszyła do tego padł akumulator okazało sie że ta zasrana firma daje gwarancje na akumulator do 100km. Po odbiorze tego badziewia znowu po jakimś niedługim czasie padł akumulator kupiłem 3 akumulatory co tydzień jeden wkurwiłem sie zawiozłem motor do aso ci wysłali go do producenta łącznie motocykl stoi w serwisie 2 misiące przebieg jakieś 3700km zapomniałem dodać szpilki od wydechu przy głowicy są już poprzeciągane bo bez przerwy się odkręcał wydech przerywacz kierunkowskazów instalacja od świateł skrzynia biegów zaczeła strasznie chałasować przy redukcji.

  2. U mnie te same problemy. Nie dziala lewa listwa LED, sprtzedawca powiedzial ze nie podlega gwarancji , wskaźnik biegów i paliwa pokazuje jak chce i co chce ( nie podlega gwarancji) , lusterka same sie odkręcają i opadają , śruby z obudowy tłumika sama powypadały , wydmuchało uszczelke pod kolektorem po 30 km. Sprzedawca podsumował ,że po zakupie motocykla powinienem pościągaćowiewki i wszystkie śróby samemu posprawdzać i podokręcać. Przeciez mogli odrazu sprzedać go w częściach i powiedzieć ” zrób to sam”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button