Aktualnie czytasz:
Yamaha DragStar 1100: Opis, Cena, Zdjęcia, Dane techniczne
3

Yamaha DragStar 1100 to motocykl obecny na rynku od 1998 roku. W Ameryce Północnej sprzedawana była pod nazwą V-Star 1100. Jednoślad ten sprzedawany był w dwóch wersjach: XVS1100 Custom oraz XVS1100A Classic.

Yamaha DragStar 1100 to klasyczny cruiser. Ma wyjątkowo atrakcyjny wygląd. Jego linia jest zarysowana śmiało i wyraziście, poszczególne elementy łączą się w zgrabną całość. Chromowane elementy nadają maszynie arystokratycznego wyglądu. Doskonale komponują się z każdą wersją kolorystyczną karoserii.

Sercem Yamaha DragStar 1100 jest czterosuwowy silnik o pojemności skokowej 1063 cm3. Chłodzony jest on powietrzem i generuje maksymalną moc rzędu 62 KM osiąganych przy 5750 obrotach na minutę. Maksymalny moment obrotowy wynosi 85.00 Nm przy 2500 obrotach na minutę. Dzięki taki parametrom maszyna jest dynamiczna i znakomicie przyspiesza.

Skrzynia biegów w Yamaha DragStar 1100 jest pięciostopniowa. Sprzęgło wielotarczowe, mokre. Zmiana przełożeń odbywa się płynnie.

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.

Zawieszenie przednie jest teleskopowe, ma 41 mm i skok 140 mm. Jeśli chodzi o zawieszenie tylne to zastosowano wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym, skok wynosi 113 mm. Zarówno z przodu, jak i z tyłu w Yamaha DragStar 1100 są hamulce tarczowe, z czego z przodu hamulec jest podwójny.

Yamaha DragStar 1100: Dane techniczne

Dane techniczne: Yamaha DragStar 1100
MarkaYamaha
ModelDragStar 1100
Pojemność1063 cm3
SilnikCzterosuwowy, V2
Przeniesienie napęduŁańcuch
Moc maksymalna62 KM
Ilość miejsc2
TypCruiser
Waga261 kg

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
50%
Interesujące
25%
heh...
0%
Że co?
17%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Wojtek
    22 kwietnia 2017 at 13:48

    Witam
    Jakich silników unikać przy zakupie używanej Hondy Shadow Chopper i Yamahy Drag Star.Pod względem drogiego serwisu , regulacji i drogich części zamiennych ?
    Pozdrawiam Lewa

  • Jan Szczepkowski
    23 kwietnia 2018 at 10:18

    Przeniesienie napędu – łańcuch..?
    Chopie, spójrz na zdjęcie, jak już nie widziałeś moto na żywo…
    nie pisz bzdur!

  • Patris
    19 lipca 2018 at 10:16

    Łańcuch?? Tydzień ze szwagrem szukalimy łańcucha i nici… Człeniu, ogarnij. Pipszesz takie herezje że głowa pęka…