Aktualnie czytasz:
Triumph Trophy SE: Cena, opinie i dane techniczne
0
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Czym jest i co daje nam Trophy SE? Przede wszystkim niezwykle wysoki komfort podróżowania, nowoczesną technologię oraz silnik, który zapewni nam bezawaryjność oraz zachwycające osiągi. Płynna jazda, wysokie prędkości przy niskich obrotach to klucz do bycia zadowolonym ze swojego motocykla. Trophy SE to jednoślad przygotowany na dalekie eskapady, jednak równie dobrze poradzi sobie w miejskim gąszczu.

Pomimo swoich wymiarów i masy, prowadzi się go łatwo. Pod manetką dostępnych 134 KM. Dostępny w 3 wersjach kolorystycznych. Z dodatków, spotkamy się tutaj z tempomatem, elektrycznie regulowaną szybą, ABS, kontrolą trakcji i wieloma innymi funkcjami, które ułatwią nam żywot i sprawią, że nasza jazda stanie się jeszcze bardziej przyjemna.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

73 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 1215 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 85.0 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania: 11.0:1
Maksymalna moc: 134 KM (98,5 kW) / 8900 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 120 Nm /6450 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonanym ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: wał kardana
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: aluminiowa, grzbietowa
Wahacz: jednostronny, aluminiowy z wałem kardana
Przednie koło: odlewane z aluminium 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
Tylne koło: odlewane z aluminium 5-szprychowe 17 x 6.0 cala
Przednia opona: 120/70 ZR17
Tylna opona: 190/55 ZR17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down WP 43 mm, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia (sport/normalny/komfortowy), skok zawieszenia 127 mm
Tylne zawieszenie: zawieszenie WP monoshock z integralnym zbiornikiem oleju, elektronicznie regulowane hydraulicznie wstępne napięcie sprężyny (1up, 1up + bagaż, 2up), elektrocznie regulowane tłumienie odbicia (sport/normalny/komfortowy), skok zawieszenia 120 mm
Przednie hamulce: pływające podwójne tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin oraz połączone hamulce (2-tłoczkowy zacisk RH aktywowany przez tylny hamulec), ABS (nieprogramowalny)
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS (nieprogramowalny)

WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy: 858 mm
Wysokość bez lusterek: 1435-1555 mm
Wysokość siedzenia: 800-820 mm
Rozstaw osi: 1542 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 27 °
Ścieżka: 119 mm
Masa bez płynów: 295 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 26 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
11 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
100%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości