Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger 800 XRx LOW: Cena, opinie i dane techniczne
0
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Wersja LOW, czyli model z obniżonym siedziskiem i zawieszeniem, zamontowaną osłoną chłodnicy, a także aluminiową osłoną misy olejowej. To propozycja idealna dla osób, które nie należą do najwyższych. Podróż na LOW pozwoli wam na komfortowe podróżowanie niezależnie od waszego wzrostu. Dzięki nisko posadzonemu siedzeniu, Tiger 800 XRx LOW to również ciekawa oferta dla pań.

Triumph Tiger to motocykl, który oprócz wyżej wymienionych dodatków, wyposażony został między innymi w komputer pokładowy, stylowo wyglądające zegary, ABS, kontrolę trakcji i wiele innych przydatnych funkcji, które najczęściej spotykamy w samochodach. To propozycja z wyższej półki. Cena również jest adekwatna do jakości.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.

Szczegóły
Cena

48 500 PLN

Dane techniczne

Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 800 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania: 11.3:1
Maksymalna moc: 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 79 Nm / 7,850 obr/min.
Układ zasilania: wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch O-Ring
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 2.5 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.25 cala
Przednia opona: 100/90­ R19
Tylna opona: 150/70 R17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down Showa 43 mm, skok zawieszenia 140 mm
Tylne zawieszenie: centralny amortyzator Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok zawieszenia 151 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Szerokość kierownicy: 795 mm
Wysokość bez lusterek: 1350 mm
Wysokość siedzenia: 760 - 780 mm
Rozstaw osi: 1530 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.9 º
Ścieżka: 92.4 mm
Masa bez płynów: 191 Kg
Pojemność zbiornika paliwa: 19 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
2 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości