Triumph Daytona 675: Dane techniczne, cena i opinie

Prawdziwa żyleta wśród sportowych maszyn - Daytona 675 o niezwykłej mocy 128 KM i niewielkiej wadze, która dodatkowo pozytywnie wpływa na przyśpieszenie oraz sposób prowadzenia tego ścigacza. Podwójny wtrysk, zawory z tytanu oraz aktywny TMPS, czyli układ kontroli ciśnienia w oponach.

Daytona 675 wyróżnia także regulowane zawieszenie, które poprawia nasz komfort jazdy, a przecież właśnie to jest najważniejsze, aby czerpać jak najwięcej przyjemności z podróżowania i doznawać prawdziwych sportowych emocji, których Daytonowi 675 odmówić nie można.

  • SILNIK:
  • Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, 3-cylindrowy
  • Pojemność 675 ccm
  • Średnica cylindra/Skok tłoka 76 mm / 49.6 mm
  • Stopień sprężania 13.1:1
  • Maksymalna moc 128 KM (94 kW) / 12,500 obr/min.
  • Maksymalny moment obrotowy 74 Nm / 11,900 obr/min.
  • Układ zasilania wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z podwójnym wtryskiwaczem, wymuszoną indukcją powietrza oraz SAI
  • Układ wydechowy w systemie 3 w 1, zakończony pojedynczym tłumikiem
  • Układ napędowy łańcuch 0-Ring
  • Sprzęgło wielotarczowe, mokre
  • Skrzynia biegów 6-biegowa
  • PODWOZIE:
  • Rama podwójna, grzbietowa, aluminiowa
  • Wahacz podwójny, aluminiowy, regulowany
  • Przednie koło odlewane felgi z aluminium 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
  • Tylne koło odlewane felgi z aluminium 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
  • Przednia opona 120/70 ZR17
  • Tylna opona 180/55 ZR17
  • Przednie zawieszenie upside down KYB 41 mm z regulacją wstępnego napięcia sprężyny oraz tłumieniem odbicia i wysokiej/niskiej prędkości kompresji, skok 110 mm
  • Tylne zawieszenie monoshock KYB, z regulacją tłumienia odbicia i prędkości kompresji, skok 129 mm
  • Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin montowane promieniowo, programowalny ABS
  • Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
  • Przyrządy Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników na wyświetlaczu LCD: cyfrowy prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, komputer pokładowy, analogowy obrotomierz, stoper, wskaźnik zmiany biegu, wyświetlanie terminu dokonania przeglądu, programowalne światła zmiany biegu, zegar, status TPMS, programowalny ABS oraz tryb torowy.
  • WYMIARY I MASA:
  • Szerokość kierownicy 695 mm
  • Wysokość bez lusterek 1112 mm
  • Wysokość siedzenia 820 mm
  • Rozstaw osi 1375 mm
  • Kąt pochylenia główki ramy 22.9 º
  • Ścieżka 87.2 mm
  • Masa bez płynów 167 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa 17,4 litrów
REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button