125 ccm
Aktualnie czytasz:
Romet RXC 125: Poznaj z bliska wszystkie detale tego motocykla
3

Dziś na Jednoślad.pl zgodnie z obietnicą pokazujemy Wam wszystkie detale nowego Rometa RXC 125, którego testowaliśmy w ubiegłym tygodniu w ramach vloga Szybcy i Wolni.

Romet RXC 125 to przede wszystkim agresywne linie, które są widoczne od tyłu, frontu oraz profilu. Motocykl nawiązuje do sportowego charakteru i wyraża to wszystkimi detalami. Wystarczy spojrzeć choćby sposób w jaki narysowano zbiornik paliwa i połączono go z kanapą. Kolejnym ciekawym detalem jest wydech z którego wydobywa się dość głośne brzmienie silnika. Co ciekawe znajdziecie tu dwa wyloty, mimo iż jest to silnik jednocylindrowy. Fajnie działają i dobrze wyglądają hamulce. Tarcze na obu osiach są naprawdę duże i prezentują się rasowo.

Największym dla mnie zaskoczeniem było i jest zawieszenie. Na Romecie RXC siedzi się naprawdę wysoko i komfortowo. Przez chwilę poczułem się jakbym prowadził enduro. Mimo to motocykl prowadzi się pewnie i w winklach nie sprawiał żadnych problemów.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

To co najważniejsze, znajduje się pod bakiem. To jednocylindrowiec 4T o mocy 9,5 KM, chłodzony powietrzem i zasilany gaźnikiem. Rozpędza on RXC 125 do prędkości 95 km/h na dotarciu. Stąd też można podejrzewać, że po ułożeniu się jednostki napędowej, możliwa będzie do osiągnięcia licznikowa setka.

Skoro już mówimy o zegarach to warto na koniec spojrzeć na kokpit. Centralnie umieszczono cyfrową deskę rozdzielczą. Nie znajdziecie tutaj ani jednego analogowego wskaźnika. Warto też przy tej okazji pochwalić szeroką kierownicę. Zapewnia ona bardzo wygodne prowadzenie nawet na dalekich dystansach.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Ogólnie Romet RXC 125 wygląda dość dobrze i masywnie. Jest to dobry pomysł na pierwsze moto dla osób, które chcą dobrze wyglądać na ulicy, a przy tym jeździć komfortowo, mając nawet 1.9 m wzrostu. Cena? 6500 PLN

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Krzysiek
    14 września 2016 at 18:02

    Jest śliczny,szkoda że to nie 250-ka.

  • Adam
    20 maja 2018 at 14:49
    Plusy

    Wygląd super tak jak opisany w jednoślad .pl wszystko ok

    Minusy

    Bardzo słaby silnik jak na 125cc Simson S51 zbiera się lepiej co daje porażkę dla Romera rxc

    Witam posiadam Romera rxc 125 od miesiąca wszystko ok wygląd zawieszenie ale silnik strasznie słaby i niewiem czy da się zwiększyć moc a może ma jakieś blokady bardzo bym prosił o pomoc bo na YouTube jest bardzo mało filmików z wymianą oleju ile lać do silnika jak wymienić i jak dbać o silnik mam nadzieję że mi pomożecie pozdro 🙂

  • Janek
    20 maja 2018 at 14:57
    Plusy

    Wygląd

    Minusy

    Nazwa Romet i słaby silnik

    Witam motocykl jest moim zdaniem porażką bynajmniej silnik ale gdyby była możliwość zamiany silnika na większy albo zwiększyć moc to by się prowadziło go całkiem przyjemniej a nie jadąc szosą wyprzedza mnie skuter masakra pozdro