Kymco Super 8: Z bliska

Kymco Super 8 był pierwszym skuterem w ofercie tajwańskiego producenta, który nie miał służyć tylko do jazdy. Super 8 miał być także ładny, miał się podobać. Sportowa stylistyka, pomimo upływu lat nadal pozostaje świeża, a najbardziej znane żółto-niebieskie malowanie jest dla „Ósemki” tym, czym niebieski i złoty dla Subaru. O popularności Kymco w tej „budzie” może świadczyć fakt, że możemy wybrać model z silnikiem 50ccm 2T lub 4T, a także 125ccm 4T – tak więc każdy znajdzie coś dla siebie. Dla niektórych minusem będzie to, że żaden z powyższych silników nie jest chłodzony cieczą, jednak nie jest to w naszym kraju niezbędne wyposażenie.

Fot.: Kymco

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. Mnie ten model podoba się, bardziej w kolorystyce czerwono-czarnej. Szkoda, że nie ma tarczy hamulcowej i z tyłu też.

  2. Pewnie w wersji z silnikiem 125ccm, z tyłu jest tarcza.. Niewątpliwie, zaletą tego squta są koła o średnicy 14″

  3. Przejechałem Super 8 2T ponad 10 000 km i nie rozumiem czemu ma inny (chłodzony powietrzem) silnik niż Super 9 – byłby niemal idealny z LC.

    Jako że jest jak jest, mocy jest za mało (wolę nie myśleć jak jeździ 4T), a poważny tuning (np. wymiana cylindra na 70 ccm) jest obarczony sporym ryzykiem – wiem, co zatarłem taki cyl z powodu temperatury.

    Ogólnie fajny i duży skuter, mam 190 cm i 100 kg wagi, jeżdżę bez większych problemów od czasu wymiany wydechu na sportowy (ogromna poprawa przyśpieszenia) codziennie do pracy (45 km w obie strony) w Warszawskich korkach.

  4. Jak zwiększyć „moc” Kymco Super 8 502T ?Mój jest stosunkowo za wolny , rozkręca się do 30 mil (50 km).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button