Kymco Super 8: Z bliska

Kymco Super 8 był pierwszym skuterem w ofercie tajwańskiego producenta, który nie miał służyć tylko do jazdy. Super 8 miał być także ładny, miał się podobać. Sportowa stylistyka, pomimo upływu lat nadal pozostaje świeża, a najbardziej znane żółto-niebieskie malowanie jest dla "Ósemki" tym, czym niebieski i złoty dla Subaru. O popularności Kymco w tej "budzie" może świadczyć fakt, że możemy wybrać model z silnikiem 50ccm 2T lub 4T, a także 125ccm 4T - tak więc każdy znajdzie coś dla siebie. Dla niektórych minusem będzie to, że żaden z powyższych silników nie jest chłodzony cieczą, jednak nie jest to w naszym kraju niezbędne wyposażenie.

Fot.: Kymco
REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. Przejechałem Super 8 2T ponad 10 000 km i nie rozumiem czemu ma inny (chłodzony powietrzem) silnik niż Super 9 – byłby niemal idealny z LC.

    Jako że jest jak jest, mocy jest za mało (wolę nie myśleć jak jeździ 4T), a poważny tuning (np. wymiana cylindra na 70 ccm) jest obarczony sporym ryzykiem – wiem, co zatarłem taki cyl z powodu temperatury.

    Ogólnie fajny i duży skuter, mam 190 cm i 100 kg wagi, jeżdżę bez większych problemów od czasu wymiany wydechu na sportowy (ogromna poprawa przyśpieszenia) codziennie do pracy (45 km w obie strony) w Warszawskich korkach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button