Aktualnie czytasz:
Kymco Super 8: Z bliska
7
 
Czytaj
REKLAMA

Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

Kymco Super 8 był pierwszym skuterem w ofercie tajwańskiego producenta, który nie miał służyć tylko do jazdy. Super 8 miał być także ładny, miał się podobać. Sportowa stylistyka, pomimo upływu lat nadal pozostaje świeża, a najbardziej znane żółto-niebieskie malowanie jest dla „Ósemki” tym, czym niebieski i złoty dla Subaru. O popularności Kymco w tej „budzie” może świadczyć fakt, że możemy wybrać model z silnikiem 50ccm 2T lub 4T, a także 125ccm 4T – tak więc każdy znajdzie coś dla siebie. Dla niektórych minusem będzie to, że żaden z powyższych silników nie jest chłodzony cieczą, jednak nie jest to w naszym kraju niezbędne wyposażenie.

Fot.: Kymco
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
80%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
20%
  • Zdjęcie profilowe Rugbyman
    29 kwietnia 2011 at 15:50

    Mnie ten model podoba się, bardziej w kolorystyce czerwono-czarnej. Szkoda, że nie ma tarczy hamulcowej i z tyłu też.

  • Zdjęcie profilowe Pietro
    29 kwietnia 2011 at 16:35

    Pewnie w wersji z silnikiem 125ccm, z tyłu jest tarcza.. Niewątpliwie, zaletą tego squta są koła o średnicy 14″

  • Zdjęcie profilowe domo1293
    29 kwietnia 2011 at 17:04

    O matko co oni z nim zrobili ten nawy ma całkiem inny styl niż starsza wersja . Tamten jest ładniejszy

  • Zdjęcie profilowe Pietro
    29 kwietnia 2011 at 17:59

    domo, widziałeś go na żywo? w rzeczywistości wygląda jak maxi skuter, jest duży i ładny 😉

  • Zdjęcie profilowe domo1293
    30 kwietnia 2011 at 19:58

    Ale tej owiewki mogło by nie być

  • Zdjęcie profilowe Julian1234
    19 czerwca 2011 at 23:56

    Przejechałem Super 8 2T ponad 10 000 km i nie rozumiem czemu ma inny (chłodzony powietrzem) silnik niż Super 9 – byłby niemal idealny z LC.

    Jako że jest jak jest, mocy jest za mało (wolę nie myśleć jak jeździ 4T), a poważny tuning (np. wymiana cylindra na 70 ccm) jest obarczony sporym ryzykiem – wiem, co zatarłem taki cyl z powodu temperatury.

    Ogólnie fajny i duży skuter, mam 190 cm i 100 kg wagi, jeżdżę bez większych problemów od czasu wymiany wydechu na sportowy (ogromna poprawa przyśpieszenia) codziennie do pracy (45 km w obie strony) w Warszawskich korkach.

  • Zdjęcie profilowe kurczak12
    7 lutego 2013 at 16:20

    Jak zwiększyć „moc” Kymco Super 8 502T ?Mój jest stosunkowo za wolny , rozkręca się do 30 mil (50 km).