Kawasaki Z900 SE 2022: zielony supernaked na wypasie!

Informacja prasowa

W skrócie
  • Kawasaki Z900 będzie od 2022 roku dostępne także w wypasionej wersji SE
  • Kawasaki Z900 SE zostanie wyposażone w dodatki z najwyższej półki takie jak zawieszenie Ohlins czy hamulce Brembo

Ulubieniec tysięcy fanów Supernaked i bestseller w swojej klasie w wielu krajach – popularny Z900, w sezonie 2022 będzie dostępny w dopasionej wersji SE – z zawieszeniem Öhlins i hamulcami sygnowanymi przez Brembo.

Wdrażając znaną już z Kawasaki politykę udoskonalania znanych i lubianych modeli, Z900 SE przenosi standardowy model na jeszcze wyższy poziom, oferując udoskonalenia w zakresie jakości jazdy i precyzyjnego zawieszenia bez ingerencji w „ducha Sugomi”, który stworzył ten motocykl tak popularnym.

Kawasaki Z900 SE 2022: supernaked na bogato

Zmianą z przodu jest zastosowanie nowego zestawu hamulców Brembo. Zaciski monoblok M4.32 montowane radialnie, na tarczach Brembo o średnicy ø300 mm, z  klockami hamulcowe tej samej firmy „zasilane” przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie. Po takiej kuracji, Z900 SE oferuje większą siłę hamowania i jeszcze lepsze wyczucie.

Przedni widelec upside-down ø41mm z regulacją kompresji i odbicia oraz bezstopniową regulacją napięcia wstępnego. Złota kolorystyka widelca tylko podkreśla wojowniczy charakter wersji SE.

Dbałość o szczegóły jest widoczna również z tyłu motocykla, wyposażony został w amortyzator Öhlins S46 identycznej konstrukcji jak w Z1000 R. Jego aluminiowy korpus obejmuje jednorurową konstrukcję z tłokiem ø46 mm oraz wewnętrznymi komorami olejowymi i gazowymi oddzielonymi pływającym tłokiem. Dla wygody i szybkiej regulacji, tylny amortyzator Z900 SE jest również wyposażony w zdalną regulację napięcia wstępnego. Wraz z przestrojonymi ustawieniami przedniego zawieszenia, zastosowanie Öhlinsa przenosi prowadzenie i reakcję zawieszenia na jeszcze wyższy poziom i spełni wymagania nawet najbardziej wymagającego kierowcy Supernakeda.

Oferując jeszcze bardziej skoncentrowaną na kierowcy charakterystykę, Z900 SE nie traci najważniejszych cech maszyny Supernaked – intuicyjnego prowadzenia. Kontrola trakcji KTRC jest częścią specyfikacji wraz z różnymi trybami mocy oraz i sprzęgłem anty-hoppingowym. Dźwięk wydechu został przekonstruowany przez inżynierów KHI, podczas gdy w kokpicie znajdzie się  wskaźnik ekonomicznej jazdy czy możliwość połączenia Bluetooth za pośrednictwem aplikacji Kawasaki Rideology, która umożliwia integrację wybranych parametrów jazdy.

Przeczytaj też:

Kawasaki Z900RS SE 2022: motocyklowy klasyk z efektem miłości od pierwszego wejrzenia

 

 

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Z900 SE dostępny będzie w jednej, wyróżniającej się i zarazem flagowej dla Kawasaki kolorystyce Metallic Spark Black / Candy Lime Green, nowy Z900 SE do salonów trafi już wiosną nadchodzącego 2022 roku.

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button