Aktualnie czytasz:
Honda CB600F Hornet – na codzień i z pazurem
1

Honda Hornet 600 zadebiutowała na rynku w 1998 roku i szybko stała się ulubieńcem motocyklistów. Uniwersalny charakter, spora moc, trwały i niezawodny silnik oraz rozsądna cena złożyły się na sukces tego modelu.

Hornet jest motocyklem typu naked, jednak do pełnej klasyki mu daleko. Dość agresywne linie i prawie 100 KM sprawiają że motocykl prowokuje do szaleństwa. Delikatnie pochylona pozycja, poręczność i dynamika sprawdzają się w miejskiej jeździe. Motocykl trzyma się pewnie zakrętów i pozwala schodzić naprawdę nisko. Zawieszenie nie jest zestrojone sportowo, dobre wybiera nierówności drogi, nie przenosząc na nadwozie zbyt dużych uderzeń i drgań.

Chłodzony cieczą silnik zapożyczony został z modelu CBR, jednak poddano go kosmetycznym modyfikacjom. Obniżono moc o 4 KM a moment obrotowy przesunięty został w delikatnie niższy zakres obrotów. Motocykl osiąga całkiem konkretne 94 KM przy 12 000 obr/min  i 64Nm przy 9500rpm. Nie jest to najlepszy sprzęt na początek, bo osiągi zbliżone są do sportowych 600etek. W początkowych latach produkcji zasilany był gaźnikami, od 2007 roku stosowany jest wtrysk paliwa.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

Hornet ze względu na łatwość prowadzenia, neutralną pozycję i dobre osiągi często wybierany jest jako drugi, docelowy motocykl. Na rynku używanych cieszy się niesłabnącą popularnością.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%