
Derbi GP1 z przodu przypomina większego brata, GPR. Podobnie jak on ma agresywną, sportową stylistykę oraz aluminiową, błyszczącą ramę wyglądającą spod owiewek. Wyjątkowy dla tej grupy skuterów jest fakt, że przekrok został zmniejszony, a w jego dolnej części umieszczono bak paliwa.
Przedni widelec typu USD to także niecodzienny widok, który dodaje pikanterii temu pojazdowi. Model Open charakteryzuje skuterowy silnik zblokowany z przekładnią CVT, a także klasyczny amortyzator. Dla prawdziwych hardkorów zbudowano model Racing, z umieszczonym centralnie silnikiem, w którym napęd przenoszony jest na koło za pomocą łańcucha, a typowo motocyklowy wahacz wspierany jest na centralnym amortyzatorze. Niestety, unikalność tego rozwiązania idzie w parze z jego popularnością – modeli GP1 Racing jest na rynku jak na lekarstwo. Ale dzięki temu jest to wyjątkowy skuter.
Ładny…
przód jest piękny ale w tyle coś nie gra chyba to koło mogło być większe . Na ulicy jednego tylko że żółtego z dodatkami czerni i wyglądał pięknie .
Podobny (przynajmniej z profilu) jest GB Motors Virus 🙂