Romet ADV 125 FI PRO: Cena, opinie i dane techniczne

ADV to maszyna dla bardziej wymagających użytkowników. Z pewnością nie jest to stricte miejska propozycja. To model, który kocha podróże zarówno pod względem zawieszenia, jak i miejsca na bagaże. Miłym zaskoczeniem może być sam wygląd. ADV absolutne nie wygląda na swoją pojemność. Patrząc na niego, myślimy, że mamy do czynienia z czymś zdecydowanie większym.

Dodatkowym urozmaiceniem będzie chociażby gniazdo USB pozwalające na szybkie podłączenie nawigacji, telefonu, czy też kamery. Model do kupienia będzie w dwóch wersjach kolorystycznych.

  • wymiary [mm]: 2090×865×1205 mm
  • rozstaw osi [mm]: 1370 mm
  • waga [kg]: 138 kg
  • silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
  • średnica×skok: 52.4×57.9 mm
  • pojemność [ccm]: 125 ccm
  • chłodzenie: chłodzony powietrzem
  • moc max [KM]: 7.8 kW / 7500 rpm
  • moment obrot. [Nm/rpm]: 9.2 Nm / 6000 rpm
  • prędkość max [km/h]: 90 km/h
  • rozruch: elektryczny
  • zapłon: ECU
  • przeniesienie napędu: łańcuch
  • skrzynia biegów: 5-biegów
  • sprzęgło: mokre, wielotarczowe
  • smarowanie: obieg wymuszony, mokra misa olejowa
  • opony przód | tył: 100/80-17 | 120/80-17
  • zawieszenie przód: amortyzator teleskopowy USD
  • zawieszenie tył: amortyzator olejowy
  • pojemność zbiornika [L]: 14 L
  • hamulec przód / tył: 265 mm tarcza / 240 mm tarcza
  • system hamulcowy: CBS

Inne publikacje na ten temat:

9 opinii

  1. Motorek bardzo fajnie się prezentuje. osiaga bez problemu katalogowe 90 km/h ze mną ( 1.9 metra i 105 kg wagi )
    Jak narazie zrobione 380 kilometrów na jednym zbiorniku paliwa. Bardzo oszczędny , z tym że jeżdżony głownie z prędkością do 80 km/h
    niech się ułoży 😉

  2. Pozwolę sobie zaznaczyć ,że większość osób ocenia ten motor nawet go na oczy nie widząc , a jak sie zrobi “risercz” to sie dowiadujemy ze robi go fabryka która produkuje również BMW i Harley…
    Dodatkowo tak zwana awaryjność i niska jakość na którą można się czasami natknąć w tych Motocyklach nie wywodzi się z jakości tych maszyn tylko sposobie ich transportu. Te maszyny aby obniżyć koszt są w połowie złożone, resztę składają Panowe z często bardzo kiepskim i małym doświadczeniem. Tak więc wystarczy znaleźć dobry serwis który sprzedaje te maszyny ale zajmuje się czyś poważnym oprócz skuterów i możemy użytkować go spokojnie.

  3. mam takiego i jest SUPER ale
    Mam kolegę co ma Rometa Enduro 150 i ma przejechane realnie ok.15 tys i nic się nie zepsuło prócz padniętego od razu akumulatora
    150 to lepsza propozycja niż 125 bo przelotowa dla 150 to ok. 90 a dla 125 to ok. 75 km/h więc 150 nadaje się już do “tras” i tiry nie muszą spychać do rou natomiast 125 już nie

  4. mam Romka 0d maj 2018 do tej pory przejechałem 4700 km bezawaryjny sprawia mi wielką frajdę prędkośc max 110 z wiatrem do 95 zbiera się bez problemu spalanie najmniej co osiągnołem to 2,16 litra po przejechaniu 400 km najwięcej 2.56 też na odcinku 400 gaz do dechy hamowanie miasto , kufry bardzo przydatne .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button