Aktualnie czytasz:
BMW C 650 GT: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Piękny i elegancki maksi skuter ze stajni BMW, dopracowany, komfortowy i dynamiczny – C 650 GT. Propozycja, za którą musimy trochę zapłacić, jednak w zamian otrzymujemy najwyższą jakość i prawdziwy luksus. W C 650 GT spotkamy się między innymi z nowymi lusterkami z ulepszonym polem widzenia.

Piękny wydźwięk wydobywający się z układu wydechowego stworzonego ze stali nierdzewnej zwraca na siebie uwagę. Projektanci BMW delikatnie namieszali w podwoziu. Zmniejszyli oni sztywność sprężyn w widelcu, a także w tylnym amortyzatorze, przez co motocykl lepiej się prowadzi. W standardowym wyposażeniu C 650 GT od BMW znajdziemy kontrolę trakcji, ABS, kierunkowskazy oraz tylną lampę LED.

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik czterosuwowy, cztery zawory na cylinder
Średnica cylindra/skok tłoka 79 mmx66 mm
Pojemność 647 cm3
Moc znamionowa 44kW (60KM) przy 7750 obr/min., możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 7000 obr/min.
Maks. moment obrotowy 63 Nm przy 6000 obr/min. (z redukcją mocy: 54 Nm przy 4250 obr/min.)
Stopień sprężania 11,6:1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem elektroniczny wtrysk paliwa, elektroniczny sterownik silnika BMS-E2
Kontrola emisji spalin regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna 180 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,6 l
Rodzaj paliwa benzyna bezołowiowa 95 (LO)
Instalacja elektryczna
Alternator trójfazowy 508 W
Akumulator 12V/12 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło odśrodkowe
Skrzynia biegów skrzynia CVT
Napęd łańcuchowy, w kąpieli olejowej
Zawieszenie/Hamulce
Rama konstrukcja z rur stalowych połączonych z aluminiowymi odlewami ciśnieniowymi
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła widelec Upside-down, średnica 40 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła wahacz jednoramienny
Skok zawieszenia przód/tył 115mm/115 mm
Rozstaw kół 1591 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64,6 st.
Koła odlewy aluminiowe
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 15''
Rozmiar obręczy, tył 4,50 x 15''
Opony, przód 120/70 ZR 15
Opony, tył 160/60 ZR 15
Hamulce, przód dwutarczowy, średnica 270 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
Hamulce, tył jednotarczowy, średnica 270 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
Wymiary/masy
Długość 2235 mm
Szerokość (z lusterkami) 785 (916) mm
Wysokość (bez lusterek) 1411 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 805 mm (niskie siedzenie*: 785 mm) *WD
Długość łuku krokowego bez obciążenia 1910 mm (niskie siedzenie*: 1855 mm) *WD
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 261 kg
Dopuszczalna masa całkowita 445 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 184 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 15,5 l
Rezerwa paliwa Około 3 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
65 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
84%
5%
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości