Źle złożony rozrząd GY6 50ccm

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Źle złożony rozrząd GY6 50ccm

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Przemysław 3 tygodnie, 6 dni temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #670163

    Przemysław
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie złożenia rozrządu w popularnym silniku GY6 o pojemności 50.
    Czy jest możliwość nieprawidłowego założenia dolnego ślizgu rozrządu w tym silniku.
    Zastanawiam się nad tym ponieważ przy składaniu silnika zauważyłem że łańcuch jest dość mocno napięty.
    W silniku wymieniany był zestaw o pojemności 80.
    Silnik odpala i działa prawidłowo ale zastanawia mnie ten łańcuch.
    Co ewentualnie mogłoby być przyczyną tak mocno napiętego łańcucha.

    #670164
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 381
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #670165

    Przemysław
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Ok. Nie napisałem wszystkiego. Łańcuch jest napięty mimo iż napinacz nie jest wcale założony. Nie jest to mój pierwszy rozbierany silnik więc jestem trochę w temacie. Z zauważonych różnic to na pewno uszczelka pod głowicą jest znacznie grubsza niż przy 50. Ale żeby to miało taki wpływ? Dlatego zastanawiałem się czy aby ślizg nie jest źle założony ale raczej nie dało by się źle go założyć. Więc dlaczego łańcuch jest taki napięty? I czy może się zerwać przy takim naciągu?

    #670167
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 229

    Dolny akurat chyba z tego co pamiętam da się źle założyć, więc to może być przyczyną.

    #670182

    Przemysław
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Ok. Czyli jest taka możliwość. Składałem silnik po trzeciej zmianie więc mogłem się pomylić. Zobaczę na tygodniu i dam znać co jest przyczyną.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #670199

    Przemysław
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Nie dawało mi to spokoju i zaraz po pracy zaglądnąłem do tego silnika. Mimo że byłem zaspany to wszystko jest złożone poprawnie. Nie założyłem odwrotnie tego ślizgu. Jak wspomniałem silnik pracuje prawidłowo. Jednak martwi mnie ten mocno napięty łańcuch ponieważ z doświadczenia wiem że zbyt mocno napięty lubi się zerwać. Linki do tematu jak wyregulować napinacz proszę sobie darować. Nie jest to mój pierwszy sprzęt i wiem na jakiej zasadzie działa napinacz. Wolałbym poznać opinię ludzi którzy dokonywali modyfikacji na większą pojemność i czy również mieli taki problem.

    #670205
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 381

    problem jest taki że czasem stary łańcuszek nie pasuje jak sie założy zestaw 80cm – zwłaszcza że sam piszesz że masz do tego grubszą uszczelkę pod głowicą

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #670207

    Przemysław
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Ok. To są jakieś dłuższe dedykowane łańcuchy do większej pojemności?
    Osobiście się z takimi nie spotkałem

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie