Sportowa 50cm3

Znacie jakieś ładne sportowe motorowery zalezy mi na wyglądzie scigacza jak aprila rs4 czy yamacha tzr zależy mi też na tym aby motorower był mało awaryjny i mało palił

Zipp pro 50 i to co wymieniłeś mi tylko do głowy przychodzi, z czego Zipp pro najmniej z nich pali.
Co do tzr 50 to spalanie mam zazwyczaj w granicach 6 litrów na setkę na cylindrze co prawda pseudo 90 ale na seryjnym wychodziło bardzo podobnie.

Nieźle wam te 50tki 2T palą. 6 litrów to potrafi palić benzynowa rzędowa 4 cylindrowa jednostka napędowa od samochodu o przeciętnej pojemności ~1400cm3.
Mało to już ekonomiczne ale co kto lubi. Zwłaszcza jak przepisy nie pozwalają jeździć czymś większym.

Dokładnie kto co lubi, ale i tak zadowolony jestem bo pali 3 razy mniej niż 2 moje samochody heh…

Myślałem o tym motorowerze ale słysząc ile ma wad jednak nie zdecyduje sie na jej kupno bo chyba to najwazniejsza kwestia aby sie motor w polowie trasy nie zepsol

Nie no, bez przesady. Nie zepsuje się nagle i nie wiadomo skąd. Dwusuwy nie są aż takie złe, jak najbardziej jeżdżą, a takie Aprille RS125 z silnikami Rotaxa mają nawet swoją serię wyścigów torowych. Chociaż nie ma też co porównywać Rotaxa do AM6 Minarelli, to dwa inne światy, serwis Rotaxa to kilkanaście tysięcy złotych, a Minarelli ułamek tej kwoty. Nie mniej jednak jeśli zależy Ci na trwalszej jednostce napędowej to polecam skuter 4T. Nie jest to demon prędkości ale za to nadrabia niskim spalaniem. 2-2.5 litra na 100 jak najbardziej możliwe nawet na gaźniku. Aczkolwiek jak jeźdizsz na pełnej manetce to potrafi spalać też i ponad 3 litry bez problemu. Tak czy tak to znacznie taniej niż samochód, ja tam pół roku do pracy śmigam na skuterze :wink: bo taniej.

Chodziło mi konkretnie o zipp pro 50cm nie mam nic do yamachy aprilli czy innych motorowerów w dwu suwie

A junak 901 sport?? Silnik miałeś 139fmb który demonem prędkości nie jest ale jak kolega wyżej pisał 4t mało pali, plus wygląd sportowy. Wygoda nie porównywanie lepsza niż w tzr czy rs. Ogólnie powiem szczerze gdybym nie miał tej tzrki i miał bym do wyboru takiego junaka czy zippa pro to bym wybrał wszystko poza tzr. Yamaha czy Aprilla poza spalaniem większym na pewno jest o niebo droższa w utrzymaniu niż chińczyk.

Przeczytaj jeszcze to o ile nie widziałeś:

https://www.jednoslad.pl/zipp-pro-50-naprawde-taki-zly-podsumowanie-4000-km/

Nic więcej nie pomożemy, sam musisz zdecydować co wolisz. Ja bym się tego pojazdu nie obawiał. Ze wszystkim sobie można poradzić, tylko musisz też pamiętać, że silników 2T w nowych pojazdach już praktycznie w Unii nie ma. Zakazują, bo za dużo palą i zbyt dużo kopcą. Także jeśli chcesz motocykl/skuter z silnikiem 2T to musisz szukać wśród używek.
Zipp’y to żadne cudo ale nie są też złe. To jest już jakaś marka, która dość dobrze funkcjonuje i zakorzeniła się na Polskim jak i Europejskim rynku, znajdziesz sporo tanich części i ludzi, którzy wiedzą jak je naprawiać.