Zmiana położenia lampy fabrycznej

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #673181 Reply
    GrOm123
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    Witam. Posiadam rometa ogara 200 i mam pytanie. Czy dało by radę (jeśli chodzi o przepisy) przerobić go na coś typu „ścigacz” (tak jak na załączonym obrazie). Bardziej chodzi mi tu o zmianę położenia lampy fabrycznej tylnej i rejestracji z błotnika. Czy nie będę miał problemów przy kontroli oraz przeglądzie.

    Obraz: http://polskajazda.pl/db/images_thumb_299704_526_396_adaptive.jpg

    #673186 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 486Postów:

    to raczej cafe racer niż ścigacz.
    Natomiast przerobic tak blachy i lampe można. aby to było w osi pojazdu, odpowiednio wysoko i lampa miała odp homologacje (bo i tego sie może ktoś przyczepić. Ale to czy fabryczną lampe podniesiesz20cm wyżej nie ma znaczenia jeżeli tylko bedzie odpowiednio widoczna

    #673187 Reply
    GrOm123
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    1. Musiałbym zastosować lampę fabryczną?
    2. Romet przeszedł już przegląd 1 miesiąc temu. Czy musiałbym zrobić nowy przegląd, jeśli wykonuję takie zmiany?
    3. O ile mogę maksymalnie podnieść ta lampę?

    #673190 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 486Postów:

    Nie musi być fabryczna lampa ale powinnna mieć homologacje. Najprościej jednak fabryczna.
    Nie trzeba robić nowego przeglądu.
    Ściągnij warunki techniczne pojazdów i sobie przeczytaj jak mają być umieszczone lampy w pojazdach dopuszczonych do ruchu

    #673196 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    Pamiętam swego pierwszego ogara 200 ale z silnikiem od czeskiej jawki mustang (ciut więcej mocy), przy kupnie miał tylko 400km zrobione. Różne modyfikacje się stosowało. Pamiętam, że przekładałem przedni reflektor i manetki z simsona, gaźnik był zmodowany również od simka. Wkładałem krótsze amorki i dłuższe lagi przednie. Wyglądał jak chopper….prawie 🙂 A i jeździł super 🙂

    #673199 Reply
    GrOm123
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    A żadnych problemów przy przeglądzie nie było?

    #673200 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 486Postów:

    wieki temu? za zmiane manetek?
    nie sądze 🙂

    #673202 Reply
    GrOm123
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    Wielkie dzięki 🙂

    #673203 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    Żadnych problemów nie było…kiedyś to ważne aby światła i hamulce były i tyle po za tym przegląd był bezterminowy a i jak policja się przyczepiła i dowód zabierała to diagnosta za flaszkę machał ręką 😀 Możesz sobie zmodować ale wszystko musi mieć homologację na Polskie drogi. I nie patrz, że Chińczyk napisał, że są homologowane bo to wcale nioe musi być prawda. Zalecam szeroko pojętą ostrożność przy doborze lamp itd. Potem niech ktoś Ci to wszystko porządnie ustawi i będzie ok. Byle byś znacząco nie zmieniał konstrukcji bo Ci to pod SAM-a podciągną i przeglądu na pewno nie zrobisz

    #673213 Reply
    GrOm123
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    A jeśli chodzi o bak to jeśli bym wymieniła na taki jak na zdjęciu to żadnych problemów również by nie było? Swoją drogą nie wiesz jaki to bak (na tym obrazie) jest?

    #673215 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 486Postów:

    to jest bak z ETZ 150

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #673190 in Zmiana położenia lampy fabrycznej
Twoje informacje:




Back to top button