Zipp Quantum 2009r.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Zipp Quantum 2009r.

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe sq3llh sq3llh 5 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #162757
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    Witam forumowiczów. Przeszukałem większość wątków na forum dotyczących zdejmowania blokad. Tu moje pytanie – czy za wariatorem -w stronę silnika- jest też blokada w postaci dużego talerza przykręconego do talerza z zębami (przy wyjściu wału z silnika)? Wiem,że troszkę mało precyzyjnie , ale może ktoś pomoże? Jeszcze jedno : na jaką dysze powinienem wymienić (nr) , mając wyjętą rurkę z filtra powietrza.

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #162761
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    Jeśli silnik 4T, to blokady mogą występować w … Zwężka w filtrze powietrza,zwężka w wydechu,śrubka ograniczająca otwarcie przepustnicy przy ślimaku przepustnicy(nie mylić z śrubką regulacji wolnych obrotów),zmiana ustawienia iglicy z dolnego pierścienia ,na środkowy.Z tyłu za aluminiowym wariatorem jest stalowa blaszka która ma tam być, bo służy do tego by rolki nie wypadły z kosza waria.

    A tak wygląda kompletny wariator (zdjęcie poglądowe)
    http://motor-x.pl/images/800×600/images/WARSK0504TTTP000HU5.jpg.jpg

    Jeśli chodzi o dysze to chcąc zmienić na większą przy seryjnym silniku może to nie wiele dać,nie radził bym ci jeździć bez założonego filtra powietrza. Przy seryjnej 50cc radził bym tylko sprawdzić czy występują blokady j/w ,i podnieść iglice . Poprawi to nieco osiągi ,ale nie aż tak mocno. Rozmiar dyszy może kto inny poda,ja bym tego nie ruszał. Alee jak kto woli.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #162766
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    dzięki bardzo . chodziło mi o blachę która jest przykręconą do koła zębatego za całym wariatorem. czyli do koła które na Twoim zdjęciu poglądowym leży jako ostatnie. czyli na samym spodzie. Mam na tym kole przykręconą blachę na 3 śrubki chyba m8.
    A silnik to 2 t.

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #162785
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    UUUulalala, szkoda że nie powiedziałeś wcześniej że to 2T, o tych silnikach nie mam wiedzy. Tu raczej powinien się wypowiedzieć ktoś kto zna silniki 2T. Jednak moim zdaniem aż tak dużej różnicy w przeniesieniu napędu miedzy 4T a 2T nie ma. Tak samo jest wariator, rolki, i przeciw talerz. To jest ten właśnie ostatni. A cóż możesz mieć do niego przykręcone ? nie wiem, myślę że może też wiatrak.

    Ale by może było też innym łatwiej, to na silniku pisze jaki to model, wiec miło by było podać ten symbol. Ten wariator jaki pokazałem wyżej jest do 4T 139QMB.

    Tak wygląda pokrywa rolek do 2T
    http://motor-x.pl/pokrywa-rolek-wariatora-lj50qt-2t-szt-,p.html

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie