Zipp Pro 50 START

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #118915
    JogiGD
    Użytkownik
    • 2
    • 3Postów:

    Witam , Planuje zacząć “swoja” przygodę z motocyklami wcześniej już jeździłem ale trochę w innej dziedzinie a mianowicie: enduro/cross . W sobotę prawdopodobnie kupie nowa maszynę : Zipp pro 50 rocznik 2012 przebieg 3500km praktycznie nowy . To bedzie moj pierwszy “motor” tego typu . Planuje wlozyc do niego

    1.Stozkowy filtr na oku mam cos takiego
    http://allegro.pl/filtr-powietrza-sport-stozkowy-tuning-stozek-35mm-i3203090079.html
    http://allegro.pl/king-mbk-stozkowy-filtr-powietrza-metal-2-red-35mm-i3165778556.html

    ktory bedzie lepszy ? a moze polecacie cos swojego ?

    2.Zmienic Zebatke przod na 14
    http://allegro.pl/zebatka-przod-gb-street-zipp-pro-50-neken-14z-428-i3217583560.html

    3.I tutaj pojawia sie pytanie do was – Silnik tunigowac samemu czy kupic gotowy i czy jak kupie gotowy to jak zrobic zeby motor mial to na jednym papierku (rame i silnik) + Rejestracja oczywiscie na motorower .
    Silnik znalazlem taki http://tablica.pl/oferta/zipp-pro-50-silnik-125-gwarancja-kompletny-chinski-junak-901-ferro-rom-CID5-ID2MnlF.html#13d56273f3;r:;s:

    4.Cylinder nie wiem czy dac 110 czy 72 ?
    -http://allegro.pl/cylinder-110-glowica-zipp-pro-50-nekken-gb-street-i3224577639.html

    Na tej aukcji jeszcze jest napisane “JEŻELI POSIADACIE PAŃSTWO 50CC TO ABY ZAŁOŻYĆ TAKI ZESTAW TRZEBA WYMIENIĆ M.IN. WAŁ” tego za bardzo nie rozumiem … na jaki wał wymienic itp (Sorry ale jestem nowy w tyh sprawach i jeszcze nie wszystko wiem)

    -http://allegro.pl/cylinder-kpl-tuning-72cc-zipp-pro50-pro-50-barton-i3204449268.html

    Mysle ze to narazie wszystko Potem zajme sie estetyka motoru czyli swiatla ledd jakies “PASKI NA KOŁA FELGI ” itp

    Prosze o Pomoc : )

    #119488
    RamboAD
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    ledwo kupisz i juz masz w glowie przerobki ?? ko kup juz przerobiony albo inny mocniejszy motor. Zwiekszajac pojemnosc musisz wymienic takze wal bo zwiekszy sie moment obrotowy i oryginalny wal peknie. Sa na allegro cale zestawy: glowica, cylinder, tlok, wal i wzystkie potrzebne do tego sruby i uszczelki. Ci co przerobili konkretnie zmienili tez modul albo w module pozmieniali kont wyprzedzenia zaplonu i wtedy takim mozna posmigac ale i tez czesciej wizyta na tankszteli. Powodzenia

    #119521
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Popieram RamboAD .

    Co do filtra powietrza – kategorycznie żaden z nich ! Jeśli już musisz zmieniać to stożkowy ale gąbkowy, jak np. ten: http://www.scooterkingz.pl/filtr-stozek-polini-evolution-38mm-90%C2%B0

    Bo do tych które podałeś raz dwa wpadnie piachu i innego syfu .

    Nie lepiej od razu kupić 125 ??

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button