Zipp pro 50 gasnace światła podczas jazdy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Zipp pro 50 gasnace światła podczas jazdy

Ten temat zawiera , ma i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe seba seba 1 lat, 8 miesiące temu.

Oglądasz 7 posty - 1 przez 7 (z 7 łącznie)Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #651878 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe seba
    seba
    Participant
    • Postów: 12

    Witam, mam mały problem ze światłami. Otóz coś sie stało na światłach przestało ładować akumulator , a jak jade bez świateł ładuje go ale bardzo słabo, aku jest dobry[w skuterze ładnie ładuje się i trzyma prąd] gdy mam zapalone swiatła i aku z małym pradem po dłuższej jezdzie światła zaczynają świecic coraz słabiej aż tylko się żarzą i tak pozostaje ,gdzie na odpalonym silniku nawet na padniętym aku powinny mocno świecić z ładowania. Iskrownik zmieniałem i jest cały czas to samo co może byc przyczyną? regulator padł? kiedys padł mi regulator ale objawy były zupełnie inne , bo swiatła normalnie swieciły tyle że żarówki co 2 dzień paliło. jakieś pomysły co może być przyczyną? dodam że to się stało z dnia na dzień.

    #651880 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 106

    stawiał bym jednak na regulator

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #652102 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe seba
    seba
    Participant
    • Postów: 12

    nowy regulator napięcią zmieniony i nadal wystepuje problem z tymi światłami, więc regulator i iskrownik odpadają

    #652115 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 106

    no to któreś ze złącz nie kontaktuje

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #652159 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe seba
    seba
    Participant
    • Postów: 12

    efekt jest taki że wogole nie podaje pradu z pradnicy na swiatła, swiatła pobierają prąd tylko z aku. za to aku ma znikome ładowanie, po przejechaniu 20 km bez zapalonych świateł pradu naładowało ledwo na 5 zakręceń rozrusznikiem. na podglądzie aku ładowanie jest dopiero od połowy gazu i to znikome a na odpalonych swiatłach nawet na całym gazie wogole nie ma ładowania aku, które złącza moga nie stykać? wszystkie kable wychodzace z iskrownika są prawidłowo podpięte, prąd z iskrownika na kablach od świateł i ładowania jest, poczułem na sobie jak mnie pizło po dotknieciu kabla:p

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 8 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe seba seba.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 8 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe seba seba.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #652161 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe seba
    seba
    Participant
    • Postów: 12

    dodam ze mam iskrownik 2 cewkowy i mam co do tego jedno pytanie: jedna cewka jest kryta a druga nie i zauwazyłem na zdjęciach w necie że za ta krytą cewką jest taka blaszka przykręcana na 2 sróbki co trzyma kable i do tej blaszki jest cos przylutowane jakiś kabelek co to jest jakaś masa czy co??? bo u mnie nic nie ma przylutowanego i jest ślad zdarty po magnecie[magneto się odkreciło wcześniejszemu włascicielowi tego silnika i widać że tam coś jest zdarte]
    ponizej dołączam grafikę tego iskrownika i widać tam jakiś kabelek przylutowany do tej blaszki czy to jest zielony kabel przylutowany do niej?

    https://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwie1IafxqneAhVDmYsKHR5kD5YQjhx6BAgBEAM&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F251427591674320140%2F&psig=AOvVaw3x1yJnPSHHy9oKwO_k9J4k&ust=1540830114339880

    #652211 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe seba
    seba
    Participant
    • Postów: 12

    dziś ogarnąłem sprzęt do robienia pomiarów, zmierzyłem napiecie na iskrowniku na kablu z odpalonym silnikiem i : kabel żółty- napięcie 6 v na wolnych obrotach napiecie 8.4 na 70% gazu kabel żółty- napięcie 8 v na wolnych obrotach napiecie 10.6 na 70% gazu pomiary na akumulatorze podczas odpalonego silnika : na zgaszonych swiatłach 12.45V-12.88V po dodaniu gazu a na zapalonych światłach 3.65-3.88 po dodaniu gazu czyli trafiony iskrownik jednak?????

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 8 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe seba seba.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 8 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe seba seba.
Oglądasz 7 posty - 1 przez 7 (z 7 łącznie)Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: Zipp pro 50 gasnace światła podczas jazdy
Informacje o Tobie: