Zipp pro 50 gasnace światła podczas jazdy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #651878
    seba
    Uczestnik
    • 6
    • 12Postów:

    Witam, mam mały problem ze światłami. Otóz coś sie stało na światłach przestało ładować akumulator , a jak jade bez świateł ładuje go ale bardzo słabo, aku jest dobry[w skuterze ładnie ładuje się i trzyma prąd] gdy mam zapalone swiatła i aku z małym pradem po dłuższej jezdzie światła zaczynają świecic coraz słabiej aż tylko się żarzą i tak pozostaje ,gdzie na odpalonym silniku nawet na padniętym aku powinny mocno świecić z ładowania. Iskrownik zmieniałem i jest cały czas to samo co może byc przyczyną? regulator padł? kiedys padł mi regulator ale objawy były zupełnie inne , bo swiatła normalnie swieciły tyle że żarówki co 2 dzień paliło. jakieś pomysły co może być przyczyną? dodam że to się stało z dnia na dzień.

    #651880
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    stawiał bym jednak na regulator

    #652102
    seba
    Uczestnik
    • 6
    • 12Postów:

    nowy regulator napięcią zmieniony i nadal wystepuje problem z tymi światłami, więc regulator i iskrownik odpadają

    #652115
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    no to któreś ze złącz nie kontaktuje

    #652159
    seba
    Uczestnik
    • 6
    • 12Postów:

    efekt jest taki że wogole nie podaje pradu z pradnicy na swiatła, swiatła pobierają prąd tylko z aku. za to aku ma znikome ładowanie, po przejechaniu 20 km bez zapalonych świateł pradu naładowało ledwo na 5 zakręceń rozrusznikiem. na podglądzie aku ładowanie jest dopiero od połowy gazu i to znikome a na odpalonych swiatłach nawet na całym gazie wogole nie ma ładowania aku, które złącza moga nie stykać? wszystkie kable wychodzace z iskrownika są prawidłowo podpięte, prąd z iskrownika na kablach od świateł i ładowania jest, poczułem na sobie jak mnie pizło po dotknieciu kabla:p

    #652161
    seba
    Uczestnik
    • 6
    • 12Postów:

    dodam ze mam iskrownik 2 cewkowy i mam co do tego jedno pytanie: jedna cewka jest kryta a druga nie i zauwazyłem na zdjęciach w necie że za ta krytą cewką jest taka blaszka przykręcana na 2 sróbki co trzyma kable i do tej blaszki jest cos przylutowane jakiś kabelek co to jest jakaś masa czy co??? bo u mnie nic nie ma przylutowanego i jest ślad zdarty po magnecie[magneto się odkreciło wcześniejszemu włascicielowi tego silnika i widać że tam coś jest zdarte]
    ponizej dołączam grafikę tego iskrownika i widać tam jakiś kabelek przylutowany do tej blaszki czy to jest zielony kabel przylutowany do niej?

    https://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwie1IafxqneAhVDmYsKHR5kD5YQjhx6BAgBEAM&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F251427591674320140%2F&psig=AOvVaw3x1yJnPSHHy9oKwO_k9J4k&ust=1540830114339880

    #652211
    seba
    Uczestnik
    • 6
    • 12Postów:

    dziś ogarnąłem sprzęt do robienia pomiarów, zmierzyłem napiecie na iskrowniku na kablu z odpalonym silnikiem i : kabel żółty- napięcie 6 v na wolnych obrotach napiecie 8.4 na 70% gazu kabel żółty- napięcie 8 v na wolnych obrotach napiecie 10.6 na 70% gazu pomiary na akumulatorze podczas odpalonego silnika : na zgaszonych swiatłach 12.45V-12.88V po dodaniu gazu a na zapalonych światłach 3.65-3.88 po dodaniu gazu czyli trafiony iskrownik jednak?????

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button