Zipp pro 110 gaśnie, przerywa

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Zipp pro 110 gaśnie, przerywa

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe kadrewi1 kadrewi1 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #193472
    Zdjęcie profilowe kadrewi1
    kadrewi1
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Mam problem, gdy śruba mieszanki w gaźniku jest prawie całkiem wkręcona to silnik ma najwyższe możliwe obroty na obrotomierzu i poprawny kolor świecy, jednak w trakcie jazdy po przejechaniu kilometra zaczyna przerywać, i stopniowo zwalnia do zera. Gdy śrubę ustawie na półtora obrotu, to wówczas nie gaśnie, jednak jego moc znacznie spada, nie jest tak zrywny jak poprzednio. Gaźnik to pz22

    #193597
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Śrubą regulujesz tylko powietrze. A konkretnie ilość tego powietrza w stosunku do paliwa. Skoro silnik działa przy całkowicie zakręconej śrubie, to masz gdzieś nieszczelność, przez którą silnik łapię lewe powietrze. Kiedy jednostka napędowa się nagrzewa owa nieszczelność zostaję zatkana i wtedy pojazd się muli, bo nie ma wystarczające ilości powietrza.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #193764
    Zdjęcie profilowe kadrewi1
    kadrewi1
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dzięki za odpowiedź, dzisiaj pogrzebałem trochę przy nim i chyba znalazłem problem, po odpaleniu (najlepiej widać to na ssaniu) w okolicach świecy wydobywają się spaliny, próbowałem wymieniać świecę, pokrywać gwint silikonem do silników ale to nic nie dało, nie wydaje mi się żebym kiedykolwiek go zerwał, wszystko ze świecą wygląda poprawnie, ma ktoś pomysł jak sprawdzić czy spaliny wydobywają się z pod uszczelki głowicy, czy ze świecy?

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie