Zębatka tył, a przód i 4 bieg.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #103590 Reply
    Adam94
    Użytkownik
    • 9

Siemka!

Posiadam motorower Zumico GR200 (4t, 49ccm). Chciałbym mu jakoś zwiększyć przyspieszenie, v-max. Nie znam się zbytnio na tym wiec wolę czegoś się dowiedzieć od osób bardziej doświadczonych. Czy wymiana zębatki na przodzie lub z tyłu coś da do przyspieszenia lub v-max? Jeśli tak to, którą zębatkę wymienić? Przednią czy tylną i na jaką? Czy z tyłu powinna być większa? Fajnie też będzie jeśli ktoś poda linki do dobrych i tanich zębatek np. na Allegro.

Na razie wymiana silnika czy innych większych podzespołów nie wchodzi w grę gdyż moje fundusze są bardzo niskie więc na razie chciałbym powymieniać takie różne drobinki żeby to trochę zyskało.

P.S.

Nadal nie znalazłem rozwiązania jak odblokować 4 bieg. Nie wiem czy warto wymieniać moduł bo jak to nic nie da to lipa ;/ Chodzi o to, że jak już się rozpędzę i wrzucę 4 bieg to motorek dalej nie nabiera prędkości czyli prędkość spada do 50 km/h, a obroty do 6 tyś. Dodam, że na 3 biegu prędkość max. to 70 km/h i obroty to 10 tyś, a max. obrotów jest 12 tyś. i na liczniku jest 80 km/h wiec może po odblokowaniu jakoś 4 biegu leciał by te 80.

Proszę o pomoc ;/

#103591 Reply
    adasiowwy
    Użytkownik
    • 81

Wsadz cylinder 80cc to najwiecej da.

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#103592 Reply
    Adam94
    Użytkownik
    • 9

@up

Kolego widzisz co napisałem:

„Na razie wymiana silnika czy innych większych podzespołów nie wchodzi w grę gdyż moje fundusze są bardzo niskie więc na razie chciałbym powymieniać takie różne drobinki żeby to trochę zyskało.”

Tak więc oszczędź sobie tego.

#103598 Reply
    sebek
    Użytkownik
    • 9

Ile masz do wydania? 10 zł? Za 100 zł powinieneś spokojnie dostać zestaw 72(80)cc

#103608 Reply
    Adam94
    Użytkownik
    • 9