! Forum Motorowery Zawory 50 cc 4t

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Rysio_Misio Rysio_Misio 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #303218

    Patryk Flisiak
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam !

    Posiadam motorower Zipp Toros M50 (50cc, 4T) i postanowiłem wyregulować zawory. Po regulacji zaworów zaczęły dziać się dziwne rzeczy (gdy wyreguluje zawory po odpaleniu czy też po przekręceniu magnetem i ponownym ustawieniu w punkcie ,,T” zawory zamykają się i tracą luz [nie mają luzu]). Co może być przyczyną i co powinienem zrobić.

    Flis
    #303221
    Zdjęcie profilowe Leonardo
    Leonardo
    Użytkownik
    • Postów: 147

    wykonaj jeszcze raz obrot magnetem i sprawdz jeszcze raz , serio tez to zauważyłem w skuterze.
    wyregulowalem zawory , 1 obrot patrze nie ma luzu, 2gi obrot luz była taki jak ustawiłem , sam sie dziwiłem , nie jestem na tyle dobry w tym by wiedzieć dlaczego ale zauważyłem cos takiego, specjalnie kilka razy sprawdzalem i tak było.

    ———————————
    Romet Router Grande 2014 – Sprzedany
    Junak 901F 2015
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #303222

    Patryk Flisiak
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Zapomniałem dodać, że jak zrobię jeden obrót magnetem to nie ma luzów a jak zrobię kilka obrotów magnetem to znów są luzy. Po założeniu wszystkiego gdy go odpalę robi się kosmos (obroty rosną, i powoli opadają lub wgl nie opadają), próbowałem regulować gaźnik ale ten wgl nie reaguje na jakieś znaki i sądzę, że to wina tych zaworów.

    Flis
    #303638
    Zdjęcie profilowe emilos
    emilos
    Użytkownik
    • Postów: 180

    I tak ma być. Fachowo nie napiszę, ale regulując zawory trzeba ustawić magneto na znaczku (u mnie T). Przy jednym obrocie luzu ma nie być, a przy drugim być powinien. Ustawia się na znaczku T i sprawdza czy jest luz. Jeśli tak to jest to właściwe położenie do regulacji.

    Niech żyje przyjaźń Polsko-Chińska!
    #303639
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 929

    Leonardo napisał:

    wykonaj jeszcze raz obrot magnetem i sprawdz jeszcze raz , serio tez to zauważyłem w skuterze.
    wyregulowalem zawory , 1 obrot patrze nie ma luzu, 2gi obrot luz była taki jak ustawiłem , sam sie dziwiłem , nie jestem na tyle dobry w tym by wiedzieć dlaczego ale zauważyłem cos takiego, specjalnie kilka razy sprawdzalem i tak było.

    😀
    Misiowie panowie..
    przecież rozrząd ma przełożenie 1:2 ( 4 suwy – czyli 2 obroty wału) wiec wałek rozrządu wraca do pierwotnej pozycji co 2 obroty wału…..

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
    #303659
    Zdjęcie profilowe Rysio_Misio
    Rysio_Misio
    Użytkownik
    • Postów: 492

    Misiowie. Ehhh. ;P
    ^
    A toś sobie teraz poleciał. Niemal, że w sam opór ;……
    *
    Wombatitii, nie dobijaj ^naszego^ człowieka z koncernu ME.
    On szuka swojej własnej drogi. Wolno mu.
    Sposoby ma przy tym bardzo różne, czasami całkiem… specyficzne.

    „Trzymaj swoje szczęście za włosy, dopóki samo nie wyłysieje.”
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie