zakładanie blokady do Vespy
- This topic has 7 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 10 years, 6 months temu by
karolmaciejski.
- AutorWpisy
- 23 marca 2013 dnia 15:41 #110148
Witam,
mam na oku używaną vespę. jest ona jednak odblokowana. chciałbym zgodnie z prawem jeździć na niej wyłącznie na dowód.
czy można założyć blokadę do tych nieszczęsnych 45 km/h? ewentualnie gdzie( w warszawie jak ktoś wie) i jaki jest mniej więcej koszt?
23 marca 2013 dnia 18:31 #110168ja w swojej sr zrobiłem blokadę obrotów, podłączyłem się pod kable od przepusynicy i zamontowałem przełącznik, rozpędza się do 40 km/h, ale zrobiłem to bardziej dla zabawy a nie dla prawa. u ciebie było by więcej roboty bo pewnie masz cewkomoduł, u mnie zamiast modułu jest komputer i trochę inaczej to wygląda. ale myślę że tuleja na wariator by spokojnie wystarczyła, jeśli sam ją założysz a jest to banalnie proste, koszty będą śmiesznie niskie. mojemu znajomemu za zdjęcie tej tej tulei, mechanik wziął 50zł, a jest to 10 minut bezwysiłkowej pracy ;d
23 marca 2013 dnia 18:59 #110172Czy masz komputer, moduł, czy cewkomoduł to wszystko jeden h…. bo i tak każde z tych urządzeń musi do działania mieć sygnał z czujnika położenia wału. Widziałem kiedyś na allegro blokadę za coś około 40zł które to urządzenie wpina się w przewód od czujnika położenia wału i można było ustawić każdą wartość obrotową i po za ustawioną wartość silnik nie wkręcił sie bo mu kaganiec nie pozwolił.
23 marca 2013 dnia 20:48 #110203tylko że w moim przypadku nie trzeba kupować jakiejś blokady, tylko wystarczy potencjometr, odpowiedni opornik, podpiąć się pod przepustnicę i to wszystko…
23 marca 2013 dnia 21:05 #110209Chyba pod moduł, a nie pod przepustnicę. I trzeba dobrze znać te parametry żeby czegoś nie spalić albo i skutera. Kup blokadę obrotów i załóż. Święty spokój gwarantowany. Na pewno będzie dołączona instrukcja.
23 marca 2013 dnia 23:24 #110263w ogóle to jest inna bajka, kolega w vespie ma pewnie gaźnik, u mnie jest wtrysk więc układ zapłonowy jest w ogóle inny i nie ma modułu tylko jak w samochodzie kieruje wszystkim komputer, a w przepustnicy jest potencjometr i podłączając drugi potencjometr przed przepustnicą o takich samych parametrach możemy ustawiać sobie dowolne obroty
23 marca 2013 dnia 23:30 #110264Acha, to zwracam honor. Ja mam chińskie więc wiecie jak jest…
24 marca 2013 dnia 23:39 #110445Czyli generalnie jak rozumiem nie powinno być problemu i koszty nie są duże, tak ?:)
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.