zakładanie blokady do Vespy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #110148
    karolmaciejski
    Użytkownik
    • 3
    • 5Postów:

    Witam,

    mam na oku używaną vespę. jest ona jednak odblokowana. chciałbym zgodnie z prawem jeździć na niej wyłącznie na dowód.

    czy można założyć blokadę do tych nieszczęsnych 45 km/h? ewentualnie gdzie( w warszawie jak ktoś wie) i jaki jest mniej więcej koszt?

    #110168
    matex85
    Uczestnik
    • 4
    • 74Postów:

    ja w swojej sr zrobiłem blokadę obrotów, podłączyłem się pod kable od przepusynicy i zamontowałem przełącznik, rozpędza się do 40 km/h, ale zrobiłem to bardziej dla zabawy a nie dla prawa. u ciebie było by więcej roboty bo pewnie masz cewkomoduł, u mnie zamiast modułu jest komputer i trochę inaczej to wygląda. ale myślę że tuleja na wariator by spokojnie wystarczyła, jeśli sam ją założysz a jest to banalnie proste, koszty będą śmiesznie niskie. mojemu znajomemu za zdjęcie tej tej tulei, mechanik wziął 50zł, a jest to 10 minut bezwysiłkowej pracy ;d

    #110172
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    Czy masz komputer, moduł, czy cewkomoduł to wszystko jeden h…. bo i tak każde z tych urządzeń musi do działania mieć sygnał z czujnika położenia wału. Widziałem kiedyś na allegro blokadę za coś około 40zł które to urządzenie wpina się w przewód od czujnika położenia wału i można było ustawić każdą wartość obrotową i po za ustawioną wartość silnik nie wkręcił sie bo mu kaganiec nie pozwolił.

    #110203
    matex85
    Uczestnik
    • 4
    • 74Postów:

    tylko że w moim przypadku nie trzeba kupować jakiejś blokady, tylko wystarczy potencjometr, odpowiedni opornik, podpiąć się pod przepustnicę i to wszystko…

    #110209
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Chyba pod moduł, a nie pod przepustnicę. I trzeba dobrze znać te parametry żeby czegoś nie spalić albo i skutera. Kup blokadę obrotów i załóż. Święty spokój gwarantowany. Na pewno będzie dołączona instrukcja.

    #110263
    matex85
    Uczestnik
    • 4
    • 74Postów:

    w ogóle to jest inna bajka, kolega w vespie ma pewnie gaźnik, u mnie jest wtrysk więc układ zapłonowy jest w ogóle inny i nie ma modułu tylko jak w samochodzie kieruje wszystkim komputer, a w przepustnicy jest potencjometr i podłączając drugi potencjometr przed przepustnicą o takich samych parametrach możemy ustawiać sobie dowolne obroty

    #110264
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Acha, to zwracam honor. Ja mam chińskie więc wiecie jak jest…

    #110445
    karolmaciejski
    Użytkownik
    • 3
    • 5Postów:

    Czyli generalnie jak rozumiem nie powinno być problemu i koszty nie są duże, tak ?:)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button