Yamaha YZF 125R

Cechy - * Zainspirowane geniuszem * Technologia R użyta przy budowie zawieszenia oraz silnika * Sześć biegów * Aluminiowy wahacz * Wydech położony środkowo Silnik - Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suw, 4-zawory, jeden cylinder, SOHC Pojemność skokowa: 124.66 cc średnica x Skok tłoka: 52.0 x 58.6 mm Stopień sprężania: 11.2:1 Moc maksymalna: 11.0 kW (15 KM) @ 9,000 rpm Max moment obrotowy: 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm Smarowanie: Mokra miska olejowa Gaźnik: Wtrysk paliwa Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe Układ zapłonów: TCI Starter: Elektryczny Układ przeniesienia napędu: 6-biegów Przeniesienie napędu: łańcuch Pojemność zbiornika paliwa: 13.8 L Pojemność zbiornika oleju: 1.15 L Podwozie - Podwozie: Stalowa deltabox Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy Skok zawieszenia przód: 130 mm Zawieszenie tył: Wahacz Skok zawieszenia tył: 125 mm Hamulec przód: Podwójne tarcze, Ø 292 mm Hamulec tył: Pojedyncza tarcza, Ø 230 mm Opona przód: 100/80-17 M/C Opona tył: 130/70-17 M/C Wymiary - Długość (mm): 2,015 mm Szerokość (mm): 660 mm Wysokość (mm): 970 mm Wysokość siedzenia (mm): 818 mm Rozstaw osi (mm): 1,355 mm Min prześwit (mm): 155 mm Masa pojazdu w stanie suchym (kg): 126.5 kg Cena: 14.900zł V-max 140km/h (odblokowana) @Podklejam. Może się przydać

135 daje rade a do 100 ma trochę ponad 7 s czyli nieźle jak na 4t

mirc napisał:

konkretny motorek, ale cenią sobie też nieźle :-/ Ale w końcu to yamaha 8-)

Kto się niby cenią RS 125 kosztuje coś koło 18-19 tys więc różnica jest spora.A TZR ,która ma tylko 50ccm pojemności kosztuje 13800(w moim przypadku wyszło 12900) więc YZF'ka tanio wychodzi jakby nie patrzeć.

(usunięty)

mirc napisał:

15.000 to nie jest tanio, za 35.000 można mieć, a to trochę inna klasa

Porównując do cen innych moto tej klasy(oprócz CBR) to jest tanio.Poza tym nie kosztuje ona 15tys.Wszystko idzie według cennika w EURO ,a według takowego te moto kosztuje 3500euro.Po dzisiejszym kursie walut wychodzi trochę ponad 12tys.Mała różnica co nie? A porównanie do ceny R1 mało trafne.To jest de facto 20 tys więcej i pojemnościowo jest zaje***** różnica :roll:

średnio popieram 125cc w 4T. Ale akurat ta Yamaha jest całkiem fajna :), na pewno lepsza od CBR 125. Tylko znowu i tutaj przednie amorki wyglądają jak w TZR 50… Mogli by założyć coś ciekawszego, jak takie amorki z TZR 125, RS 125, MITO 125 :).

Nie wiem jak się sprawuje ten 4T w tym motorku, ale sądząc po możliwościach 125cc w 4-suwie, za pewne osiągami nas nie powali, tak jak RS125 która pozostała prawdziwym ścigaczem - 2-suw o dużej mocy. Yamaha postawiła na normy spalin, niskie spalanie, nowoczesne rozwiązania i ciekawy design. Spodziewam się, że nowa YZF 125R może nas zadziwić niezawodnością…

Denis napisał:

Spodziewam się, że nowa YZF 125R może nas zadziwić niezawodnością...

Czym tu dziwić... Przecie? to jest 4T, samo w sobie mówi, że bezawaryjność jest dużo większa niż w 2T...

A ponizej 8s do 100 to w 4t to mało?? I tak ma super osiagi

Gdzie pisze ze 8s ? ona ma z 9s jak dobrze idzie … tak więc nawet na 4t osiągi nie powalają.

Speedy napisał:

tak więc nawet na 4t osiągi nie powalają.

Chyba, że zwiekszy się pojemność o te pare ccm i doda trochę kabli ze starego tv (np. taka Yamaha R1 :lol:).

mam ten motorek i wcale nie jest taki zły a tak poza tym to yamaha powiedziała w jakimś artykule że “maksymalna moc tego motorka jest trzymana w rydzach przez zaawansowaną elektronike” a po odblokowaniu moc zwiększa się do 28km a moment jest sporo większy niż w silinkach T2 więc nie jest tak źle

fiola napisał:

a po odblokowaniu moc zwiększa się do 28km

To chyba ma jakieś ruskie turbo w takim razie :P. Nie uwierze dopuki nie zobacze wykresu z hamowni...

fiola napisał:

mam ten motorek i wcale nie jest taki zły a tak poza tym to yamaha powiedziała w jakimś artykule że "maksymalna moc tego motorka jest trzymana w rydzach przez zaawansowaną elektronike" a po odblokowaniu moc zwiększa się do 28km a moment jest sporo większy niż w silinkach T2 więc nie jest tak źle

28KM to niektóre 250 w 4T nie mają :P

mówię co przeczytałem na innych forach co niby koleś się dowiadywał w yamasze. namawiam starego żeby wziąć? moto na hamownie żeby coś więcej z niego wycisneli ale teraz rtoche szkoda bo chyba gwarancja przepadnie ??

Fiola, to jest niemozliwe zeby mial 28 koni. A na forum ktos chcial zrobić zament i tak napisal i z tego co widzę to mu się udało. A jak chcesz więcej wycisnac to kup kompletny uklad wydechowy z kolankami, tłumik itp idt, wstaw wiekszy gaźnik, stozek i juz da sporo mocy. Sam uklad da pare koni np Yamaha fazer 100KM + kompletny uklad i juz 110 ma. Serio

tylko że jest 1 porblem Rka nie ma gaźnika tylko wtrysk, jak będe nie długo w salononie yamahy to się spytam czy mają już jakieś akcesowia do Rki

[ Dodano: 2008-07-19, 20:47 ]
wczoraj byłem w serwisie i powiedzieli że da rade odblokować Rke tzn. trzeba zmienić komputer za około 2000zł i masz 5 km (żekomy vmax wtedy wynosi 140kmh) mocy więcej i co za tym idzie momentu też ale nie wiem ile w tygogniu pojade się dowiedzieć co dokładnie trzeba wymienić i ile to kosztuje

Ta yamaha jest przepiekna :smiley:

blokad nie ma oprócz kata. byłem z kumplem który to ma w serwisie i mówił że nic juz się nie da zrobić;p do jazdy tak 100 można jechac nei więcej jak na 4t radzi sobie nawet ale nie ma to jak 125 2T;p