Yamaha dt 50 r kilka pytań

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #121770 Reply
    Anteris97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Witam, jestem nowy na tym forum i mam parę pytań związanych z ową yamaszką.
    Mam 16 lat i kartę motorowerową i chciałem załatwić sobie coś do jeżdżenia i ta yamaha przypadła mi do gustu.
    Oto moje pytania:
    1. Jaka różnica jest pomiędzy yamahą dt 50 a dt 50r?
    2. Czy opłaca mi się kupić używaną yamahę rocznik np. 1986 i ją trochę odświeżyć (nowe opony, licznik, plastiki…)?
    3. Ile kosztowało by takie odświeżenie?
    4. Ile kosztuje rejestrowanie/przerejstrowanie tej yamahy?
    5. Czy legalne jest poruszanie się odblokowaną yamahą mając kartę motorowerową?
    6. Jak ją zablokować/odblokować?

    Proszę o szybką odpowiedź ponieważ w ten piątek mam bierzmowanie i trafi mi się pewnie parę groszy i będzie mnie stać a mam aktualnie na oku jedną okazję:D

    #121857 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    1. Znikoma.
    2. Zależy. Ja kupiłem miesiąc temu DT 80 lc2 z 94 i już się sypie.
    3. Sam remont silnika na średniej jakości podzespołach to koszta około 1000zł. Plastiki może uda Ci się wyrwać wszystkie razem w cenie ok. 500-600zł. Dyfuzor pewnie także ze 300zł za używany dasz, jeśli i to byś chciał wymieniać.
    4. Przerejestrowanie to koszta około 120zł.
    5. Nie, jest to nielegalne, jeśli Twoja Yamaha porusza się z prędkością większą, niż 45 km/h.
    6. Zablokować na wiele sposobów:
    Blokada tłumika, blokada modułu, blokada gaźnika, blokada linki gazu
    Odblokować:
    Zapewne blokada w tłumiku lub na module.

    #121872 Reply
    Anteris97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Napisałeś ze jest no nie legalne jeśli Yamaha porusza się z prędkością większą niż 45 km/h, a jeżeli po drodze nie będę rozpędzał się powyżej 45km/h a będę miał ją odblokowaną?

    Ile kosztuje nowa Yamaha dt 50 i gdzie najlepiej kupić ją na dolnym śląsku?

    #121882 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    Jeśli będziesz poruszał się poniżej 45 km/h (w co wątpię, bo, chociaż niska, to moc kusi) to policja raczej nic Ci nie zrobi.
    Nowa? Nie mam pojęcia. To najlepiej poszukać na allegro/otomoto, może na stronie Yamahy i porównać ceny.

    #122102 Reply
    Anteris97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Właśnie dowiedziałem się że w styczniu tego roku kategoria A została trochę rozbudowana i nie ma już karty motorowerowej a zamiast niej jest kategoria AM, pojawia się pytanie czy muszę ją wymienić na AM czy mogę na niej jeździć?

    Czy ta Yamaha była by ok dla początkującego? http://otomoto.pl/yamaha-dt-50-cpi-sx-50-enduro-M3615475.html

    #122104 Reply
    WodzuWGK
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 418
    • Postów: 422

    Tak, musisz wymienić kartę motorowerową na AM

    #122126 Reply
    MEAS
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 58
    • Postów: 63

    masz 16 lat więc możesz jeździć na karcie motorowerowej, po skończeniu 18 musisz przerobić na AM , tyle mi wiadomo na ten temat

    #122199 Reply
    Anteris97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Teraz kto ma racje 😀

    #122204 Reply
    monek100
    Użytkownik
    • 12
    • Postów: 284
    • Postów: 296

    WodzuWGK nie ma racji. Nie musisz wymieniać karty na AM. Tylko że po skończeniu 18 lat traci ważność. Ale jak bedziesz mial 18 lat to będziesz sobie 125 pocinał.

    #122225 Reply
    WodzuWGK
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 418
    • Postów: 422

    No zaraz, jak to będzie sobie pocinał 125 ? Przecież do tego jest potrzebne prawo jazdy kat. A1

    #122231 Reply
    pskill17
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1
    #122279 Reply
    Anteris97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Dowiem się w końcu co sądzicie o tym sprzęcie? 😀 http://otomoto.pl/yamaha-dt-50-cpi-sx-50-enduro-M3615475.html

    #122284 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    jeśli w teren to Ci się nie opłaci, bo koła supermoto.
    Opis pojazdu nie zgadza się z danymi.

    Ja bym nie brał, to moje zdanie.

    #122288 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Tylko, że to nie jest yamaha DT,tak jak pisze w tytule aukcji, ani nie jest to Aprilia MX tak jak pisze w opisie aukcji, tylko jest to motorhiszpania ;D Mniej więcej to samo co peugeot XP6.
    Nie brałbym moto od kogoś kto nawet nie wie co sprzedaje.
    A to, że ma koła SM, to dobrze. Przynajmniej bez obaw pojeździsz po asfalcie.
    Choćby miała koła enduro to i tak sie w teren nie nadaje, bo gdyby ktoś zapomniał to jest 50tka. Nadaje się na polne drogi, na które koła SM wystarczą.

    #122316 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    Co do kółek na crossa. Moim zdaniem i tak lepiej mieć z tyłu kostkę. Może przy 50ccm nie dają super efektu, ale i tak jest o niebo lepiej, niż przy zwykłych sm.

    #122318 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Za to w mieście jest lipa.

    #122431 Reply
    Anteris97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Już po bierzmowaniu 😀
    Mój budżet to 1100zł 🙁 + parę stów od rodziców dostane w tygodniu.
    Na razie stać mnie tylko na to http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt50r-cross-CID5-ID2ja1h.html#538254c6a9

    Ma ktoś jakieś oferty z dolnego śląska?

    #122464 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    Jeśli szukasz DT to szukaj w wersji LC2, ponieważ w starszych nie ma chłodnicy, więc nie pojeździsz za długo w terenie.

    #122473 Reply
    Anteris97
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    A nie da się jakoś domontować chłodnicy bo nie mogę jakoś znaleźć takiej yamahy?
    Znalazłem yamahe z 1991r w dobrym stanie ze wszystkimi papierami oprócz dowodu brief, czy przez to nie będę mógł jej zarejstrować?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Yamaha dt 50 r kilka pytań
Twoje informacje:




Back to top button