Yamaha Aerox - przerywa podczas jazdy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #193679
    arsil123
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Witam
    Posiadam Yamahe Aerox z 2001 roku, włożony w niej jest wydech Stage6 pro replica, wariator sport pro i rolki 4g. Mianowicie, czasami jadąc pod górę skuter zaczyna przerywać, jest to chwilowe, dosłownie tak jakbym puścił gaz i nagle dodał. Drugą sprawą, jest to że strasznie przerywa na manetce odkręconej +/- do połowy, czasami dzieje się tak, że miałby się sam wyłączyć XD Proszę o pomoc
    Pozdrawiam

    #193682
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    a jak jest więcej jak do połowy ?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #193685
    arsil123
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Wtedy jest troszku lepiej, ale i tak ch*jowo

    #193692
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    a jakie są te obroty kiedy przerywa?
    Najczęściej powodem przerywania jest:
    – świeca (stan, przerwa)
    – kable WN, cewka, moduł
    – zalewanie paliwem (kolor świecy prawdę powie)

    #193739
    arsil123
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Wombat napisał:

    a jakie są te obroty kiedy przerywa?
    Najczęściej powodem przerywania jest:
    – świeca (stan, przerwa)
    – kable WN, cewka, moduł
    – zalewanie paliwem (kolor świecy prawdę powie)

    Zalewanie paliwem, raczej nie. Świeca jest taka kawowa, moim zdaniem jest ok.. Jakie są dokładniejsze objawy psucia się kabli WN, cewki oraz modułu?

    #193740
    arsil123
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Jak sprawdzić czy cewka jest w dobrym stanie?

    #193743
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    miernikiem uniwersalnym znając prawidłowe oporności lub po prostu podmienić na inną

    #193746
    arsil123
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Żeby podmienić, to musiałbym po prostu kupywać, a jak to się okaże w dobrym stanie, tylko wyrzucę pieniądze :<

    #193752
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    no niestety. do diagnozowanie usterek trzeba mieć diagnostyczne zaplecze. narzędzia, instrukcje,mierniki, części na podmiankę. I wiedze

    #193753
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    To idź na serwis Ci naprawią co jest zepsute i wezmą tylko za to pieniądze,samemu się nie da naprawić ot tak kartofel w wydech i jedziesz,szkoda ci 30zl na cewkę to nie naprawiaj i nie jeździj.

    #193774
    arsil123
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Dobra, dzięki za rady 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button