wymiana cylindra na 80

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #39743 Reply
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 368
    • Postów: 399

    witam planuję wymianę cylindra na 80 lub 72 mam tutaj link na allegro czy cylinder firmy mcn jest w miarę dobrym produktem , bo w serwisie jak sie zapytałem to proponował mi cylki w cenie od 120zł do 250zł to tak za około 200zł bym kupił ,w serwisie mysle ze dadzą na niego gwarancje tylko ta wymiana 200zł troche duzy to koszt wymiany

    #39744 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    to samemu wymień za darmo, skomplikowane to nie jest…

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #39745 Reply
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 368
    • Postów: 399

    madi a co do tego cylka z allegro?

    #39746 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    daj linka to zobaczymy 🙂

    #39747 Reply
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 368
    • Postów: 399
    #39749 Reply
    LiVre
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 84
    • Postów: 89

    bitronxp1 – mam zestaw MCN 80cc z głowicą, zaworami i wałkiem rozrządu. Sprawuje się super. Wraz z wariatorem Naraku i innymi bajerami powala;)
    Wczoraj chociażby ścigałem się z piaggio i peugeotem Speedfightem II z tłumikiem Leo Vince, sprzęgłem ,wariatorem i dzwonem stage 6 , początkowo przyspieszaliśmy równo a po chwili obserwowałem ich w lusterkach 😉

    #39750 Reply
    LiVre
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 84
    • Postów: 89

    madi – jeżeli nie bawiłeś się w tego typu wymiany to nie podpowiadaj koledze źle. To skomplikowane jeżeli chce się to zrobić dobrze – nawet kilka stopni przesunięcia jednego pierścienia może wiele znaczyć. Mechanik u mnie za to wziął 70 zł z regulacją (grosze) a nie pobrudziłem rąk, wszystko jest idealnie zrobione…

    #39751 Reply
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 368
    • Postów: 399

    czesc livre ja w czoraj wymieniłem ten wariator przy okazji zobaczyłem ze te seryjne rolki sa mniejsze czyli za lekkie widocznie pózniej troche pojezdze i zobacze czy sie cos poprawiło a sprzęgła nie dałem rady odkrecic bez klucza a przy dokrecaniu kluczem francuskin wariatotra zoatały zeby po kluczy spiłowałem to ale obawiam sie teraz o pasek co by go nie uszkodziło teraz

    #39752 Reply
    LiVre
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 84
    • Postów: 89

    To prawda – bez fachowych narzędzi ciężko to odkręcić. Ja z kolegą we dwóch odkręciliśmy wariator ale sprzęgła nie da się bez klucza pneumatycznego. Zmień sprzęgło i wario na dobrej firmy, zestaw MCN i ładnie to lata 😉

    #39758 Reply
    hubi600600600
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 33
    • Postów: 39

    wydaje mi sie, ze przy wymianie cylindra musisz wymienic tez tlumik

    #39759 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 224
    • Postów: 231

    LiVre – ale nie porównuj 80ccm do tego ,że ścigałeś się z 50tka 😉

    #39760 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    80ccm 4t pójdzie tyle co fabryczny 2T.

    #39762 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 224
    • Postów: 231

    jeszcze powiedz mi madi, że on ma 4t i prześcignął speeda II…

    #39763 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    przecież sam napisał: „bitronxp1 – mam zestaw MCN 80cc z głowicą, zaworami i wałkiem rozrządu” – przecież w 2T nie ma zaworów i wałku rozrządu, bo rozrząd jest realizowany poprzez membrany 😉

    #39764 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 224
    • Postów: 231

    nie no nie znam się na takich rzeczach o których piszesz teraz ;p

    #39769 Reply
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 368
    • Postów: 399

    taki sam cylinder bez głowicy i wału kosztuje 55 zł a cały zestaw 160zł wiec czy warto to zakupic i wstawic ( mój problem jest taki juz o tym pisałem ze na prostej jedzie 50km/h i nie wiem co mu jest a blokady ma zdjete )samemu czy zapłacic 200zł za cylek + 200zł wymiana
    albo dac 70zł z allegro albo 400 w servisie

    #39789 Reply
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 328
    • Postów: 330

    Madi dobrze piszesz.Taki 4T z cylindrem 80cc i ewentualnie poprawionym napędem ma porównywalne osiągi co seryjny 2T.Można by też się sprzeczać co do tego czy silnik chiński czy markowy,ale to już inna para kaloszy.Ja mam na przykład Piaggio Fly właśnie 4T pełna seria 50cc i jedzie 70 km/h.Jak się interesowałem modelem Fly ale z silnikiem 150cc to oczywiście przyśpieszenie jest diametralne.Ale prędkość maksymalna przy tej pojemności to „tylko” 100-110 km/h.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: wymiana cylindra na 80
Twoje informacje:




Back to top button