Wybór pierwszego skuterka - pomocy !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #123269 Reply
    Agejszon
    Użytkownik
    • 4

Hej!

Oprócz tego, że jestem nowa na forum, jestem też zupełnie zielona w temacie skuterów. Ale uparłam się, że będę mieć i jeździć i tak zrobię :).
    Potrzebuję jednak „drobniutkiej”pomocy zaawansowanych użytkowników i tych co mają pojęcie generalnie ;).

Przeszukuję Wasze forum od kilku dni, ale nie natknęłam się na temat, który w tej chwili szczególnie mnie interesuje. Chodzi konkretnie o wybór skutera… ponieważ kompletnie się nie znam (ale poznam), póki co patrzę na „wygląd”, cenę(1 sprzęt, więc trzeba brać pod uwagę kolizje różnego rodzaju i nie przepłacać) i to czy dosięgnę nogami do ziemi(mam 165cm) :D.

Mój wybór jest pomiędzy : TOROS FRESCO a ROUTER GRANDE(normal, nie LUX czy inne literki).
    Do Grande już się przymierzałam i wiem, że sięgnę ;). Do Fresco nie wiem :/.

Oprócz tego, że spełnię swoją zachciankę – spokojnie, jestem pełnoletnia :)- to skuter zdecydowanie przyda mi się do pokonywania codziennej drogi do pracy, na zakupy i.. inne wypady.. :).
    Nie jestem typem drogowego szaleńca, nie potrzebuję demona szybkości, ale na litość boską, w korkach w śmierdzącym autobusie nie chcę więcej stać!

Pomóżcie, proszę! Jako kobieta logicznym jest, że nie mogę się zdecydować ;). Liczę zatem na konkretne opinie, przykłady, dane, które pomogą mi w wyborze.
    Z góry dzięki !

#123274 Reply
    mateuszxd406
    Użytkownik
    • 13

tak na dobry początek polecam najprostszego „chinola”. Nauczysz się trochę i będziesz mogła potem stopniowo iść do przodu z pojemnością 🙂
    Ja byle naprawie swojego dziada dozbieram trochę i kupuję potężną już maszynke 🙂

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#123282 Reply
    Agejszon
    Użytkownik
    • 4

Dzięki 🙂