Wariator – odkręcanie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #656763
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Witam, próbowałem odkręcić wariator ale śruba nawet nie drgnie, psiukałem CX-80, nałożyłem rurkę na klucz nasadowy i ciągnełęm z całej siły ale klucz nasadowy omknął i śruba jest omknięta i pewnie teraz nie będzie można jej niczym odkręcićbo będzie omykać. Co zrobić ?

    #656764
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    kupić lepszy klucz i blokade. czym blokowałeś wariator?

    #656765
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Blokada nic do tego nie ma, wariator nie drgnął, blokowałem kluczem. Ale problem nie jest w kluczu tylko w śrubie która jest omknięta. Nie wiem co teraz zrobić bo inny klucz nic nie zmieni

    #656766
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    blokada ma dużo do tego bo jak masz dobrą blokade i wszystko jest sztywno a do tego dopasowany klucz to idzie. Na dobrej blokadzie jest inny komfort pracy.
    Teraz został ci udar albo klucz francuski mocno zaciśniety na śrubie. albo ścinanie śruby dremelkiem albo spawanie do niej klucza

    #656772
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    A co zrobić z faktem że śruba jest tak zapieczona że nie dało się jej odkręcić, śruba nie była odkręcana podejrzewam z parę lat

    #656788
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Zakładałem rurkę na klucz, waliłem młotkiem w nakrętke, waliłem młotkiem w klucz, psiukałem CX-80, nic nie poszło. Do homologacji trochę daleko 10 km, klucza pneumatycznego nie mam skąd wziąść. Co mogę jeszcze zrobić, może gwint jest odwrotny

    #656800
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    1. Dobra blokada
    2. Zakładasz dopasowany klucz i najpierw trochę DOKRĘCASZ – a przynajmniej tak naciskasz
    3. Odkręcasz.

    Walenie błotkiem w śrube na wale to marny pomysł. Inne opcje juz ci opisałem.

    #656804
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Próbowałem nic nie idzie, dokręcałem tzn jak Ty napisałeś naciskałem na klucz nogą, dokręcałem w lewo stronę, i odkręcałem w prawo stronę, ale nadal nic nie idzie gwintu od wału nie widzę więc nie wiem w którą stronę odkręcać ale ludzie na Youtube odkręcają w prawo stronę i z tego co widzę to łatwo im idzie te odkręcanie. Co jeszcze mogę zrobić? Blokadę mam z klucza jak większość ludzi którzy pokazywali jak odkręcać wariator na Youtube.

    #656906
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Czy odkręcanie kluczem pneumatycznym jest bezpieczne ? Nic się nie stanie ?

    #656999
    Mariusz
    Uczestnik
    • 7
    • 18Postów:

    A kolego myślisz czym odkręcają w serwisie? I tym samym dokręcają tylko nie na maxa. Jeżeli masz daleko do serwisu ,albo z innej przyczyny nie chcesz odkręcać pneumatykiem ,to zrób jak kolega wombat podpowiedział- heftnij klucz do nakrętki. Najlepiej weź oczkowy i zrób dwa hefty do nakrętki – na pewno nie puści. Tylko się nie pomyl i nie pospawaj nakrętki ze śrubą bo będziesz w czarnej d..ie. Oczywiście po odkręceniu nakrętka będzie do wymiany. A może odkręcasz nie w tą stronę co potrzeba? Na wariatorze jest prawy gwint więc odkręcamy w lewą stronę- a przynajmniej tak mi się zdaje.

    #657011
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Odkręcam w lewo stronę, do góry, spróbuje pneumatykiem tylko nie mam skąd wziąść

    #657012
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    nie musi być pneumatyk. ale musi byc udar – nawet elektryczny

    #657015
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Mam wiertarke udarową tylko ale tym nie da rady

    #657016
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    wiertarka stanowczo nie nadaje sie na zastępstwo klucza udarowego

    #657498
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Czy mogę podgrzać nakrętke palnikiem ? Nie mam juz innego wyjścia

    #657506
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    stopisz uszczelniacze i rolki albo podpalisz silnik

    #657522
    Cinek
    Uczestnik
    • 32
    • 104Postów:

    Wariator odkręcony, rolki są już przetarte, już prawie kwadratowe. Chce kupić jakiś wariator sportowy chiński za 40 zł https://allegro.pl/oferta/oryginalny-wariator-sportowy-skuter-4t-chinski-gy6-6043136057?bi_s=ads&bi_m=listing%3Amobile%3Aquery&bi_c=MzM5YjQ2YTAtYjg0OS00ZjAwLTk2YjktNjBhMmZlZWU1YjBmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=727ed419-1aa5-4eb1-9282-e3a267b24560 i teraz pytanie jakie rolki najlepiej wybrać żeby skuter miał dobry vmax
    Skuter Router Metro City 4t 50ccm

    #657524
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    chcesz kupić najbardziej dziadowski wariator na rynku i liczysz na cokolwiek?

    rolki sie dobiera doświadczalnie. albo poszukaj jakie rolki do wariator a WM powsadzali inni z podobnym setupem silnika – ale to tez może być zły punkt odniesienia bo wariator WM z lipca to może byc co innego niż wariator WM z lutego… no niestety. Kupują jak leci i naklejają swój znaczek.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button