Walenie w silniku chinol 4t yiben 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #81867 Reply
    rutek1995
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam
    Mam problem ze swym jednośladem. podczas jazdy skuter zaczął zwalniać po zejściu z wysokich obrotów w silniku zaczęło coś walić . po wstępnej diagnozie pierwszym winnym dla mnie był wariator gdyż nie siedział sztywno a latał po wale założyłem nowe ślizgi (gdyż starych nie było) nowe rolki i po skręceniu nadal wali . Następnie myślałem że to może sprzęgło jednak po odpaleniu bez paska nadal dochodziło do walenia z okolicy wariatora więc odpaliłem go wiertarką bez wario i nadal to samo. nie ma luzów na wale przy ruszaniu nim na boki. góra silnika napewno jest dobra bo 1,5tys km temu zmieniłem cyl. skuter przy kompletnym napędzie bardzo gwałtownie schodził z obrotów , coś go hamuje. ustawiłem zawory, regulacja gaźnika, sprawdziłem olej. skuter ma przejechane prawie 18 tys więc moga to być problemy z łożyskami, krzywym wałem czy coś z korbowodem jednak chce usłyszeć co o tym sądzicie. Z góry wielkie dzięki za porady 🙂

    #81869 Reply
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    może lożysko wału już siadło ?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #81873 Reply
    rutek1995
    Użytkownik
    • Postów: 7

    w niedziele przyjdzie koleś co lepiej ode mnie się zna ale jak by poszło łożysko to powinny być raczej luzy na wale ze strony wario czy magneta

    #81884 Reply
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    wariator ogólnie ma luźno siedzieć na tulei to znaczy, że może się sam kręcić przy zatrzymanym wale korbowym. Oczywiście nie może mieć luzów na boki. Być może masz łożyska do wymiany, choć jak piszesz, że luzów nie mają to nie wiem… Chyba, że to wał korbowy, czego wykluczyć nie można. Może korbowód ma już luzy góra-dół, ale tego nie sprawdzisz bez zdjęcia cylindra.

    #81887 Reply
    rutek1995
    Użytkownik
    • Postów: 7

    madi napisał:

    wariator ogólnie ma luźno siedzieć na tulei to znaczy, że może się sam kręcić przy zatrzymanym wale korbowym. Oczywiście nie może mieć luzów na boki. Być może masz łożyska do wymiany, choć jak piszesz, że luzów nie mają to nie wiem… Chyba, że to wał korbowy, czego wykluczyć nie można. Może korbowód ma już luzy góra-dół, ale tego nie sprawdzisz bez zdjęcia cylindra.

    no bardziej prawdopodobne wydaje mi sie że na korbowód na panewce już ma luzy i dlatego skuter pali lecz traci dużo mocy bo więcej niż 30 nim nie pojade ( jak coś to jechałem nim tylko 100m żeby nie było że chce rozwalić go do końca ;d) możliwe że szybciej się teraz duł silnika eksploatował bo mam cyl 60 założony i przeciwwaga na wale już nie ta więc albo pozostaje korba albo łożyska

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Walenie w silniku chinol 4t yiben 50
Twoje informacje:




Back to top button