Vitality 2T – bezpieczna dla silnika prędkość po odblokowaniu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #73290
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Witam
    Tak jak w temacie. Odblokowałem swój skuter i teraz mam takie pytanie; z jaką prędkością mogę jeździć aby silnik nie dostawał mocno w d.. Konkretnie chodzi mi o obroty aby nie były za wysokie. Ostatnio w dłuższej trasie jechałem 70, i wydawało mi się, że nie miał przysłowiowej „żyły”

    Pozdrawiam

    #73297
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    To pytanie do Madiego i HugoBossa głównie. Oni mają te skutery.

    #73301
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    WojciechRall… napisał:

    Witam
    Tak jak w temacie. Odblokowałem swój skuter i teraz mam takie pytanie; z jaką prędkością mogę jeździć aby silnik nie dostawał mocno w d.. Konkretnie chodzi mi o obroty aby nie były za wysokie. Ostatnio w dłuższej trasie jechałem 70, i wydawało mi się, że nie miał przysłowiowej „żyły”
    Pozdrawiam

    Skuterem 50cc. 70km/h w dłuższej trasie? Gratuluję! Ale nie licz na długą żywotność silnika.

    #73306
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Do 70 ciągnie równo. Od 70 do 80 już trzeba długo trzymać na gazie. Kiedy jechałem najpierw rozpędziłem go do max a potem spuściłem z gazu do 65-70. Wtedy jest wieksze przełożenie i mniejsze obroty. Więc jaką technikę jazy preferujecie?

    #73307
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    Pietro napisał:

    Skuterem 50cc. 70km/h w dłuższej trasie? Gratuluję! Ale nie licz na długą żywotność silnika.

    Uzasadnisz to jakoś?

    #73310
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    WojciechRall… napisał:

    Do 70 ciągnie równo. Od 70 do 80 już trzeba długo trzymać na gazie. Kiedy jechałem najpierw rozpędziłem go do max a potem spuściłem z gazu do 65-70. Wtedy jest wieksze przełożenie i mniejsze obroty. Więc jaką technikę jazy preferujecie?

    W pierwszym poście napisałeś, że w dalszej trasie jeździsz 70km/h. Teraz poprawiłeś się że 65km/h, ale to i tak za dużo na jazdę non-stop.

    #73311
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    axyt napisał:

    Pietro napisał:
    Skuterem 50cc. 70km/h w dłuższej trasie? Gratuluję! Ale nie licz na długą żywotność silnika.

    Uzasadnisz to jakoś?

    Pojeździj sobie w ten sposób, to się przekonasz.

    #73312
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ja też tak często robię.

    Wojciechu Rajli Arcie => jakiego oleju mieszankowego używasz?

    #73313
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Kisiu1981 napisał:

    Ja też tak często robię.
    Wojciechu Rajli Arcie => jakiego oleju mieszankowego używasz?

    Kisiu, Ty już się przekonałeś czym to skutkuje 😉

    #73320
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    Pietro napisał:

    axyt napisał:

    Pietro napisał:
    Skuterem 50cc. 70km/h w dłuższej trasie? Gratuluję! Ale nie licz na długą żywotność silnika.

    Uzasadnisz to jakoś?

    Pojeździj sobie w ten sposób, to się przekonasz.

    No właśnie tak jeżdżę, często odcinki 6-8 km lecę ze stałą 75-80 km/h. Skuter aktualnie ma prawie 8kkm i jakoś nie widać ubocznych skutków takiej jazdy.

    #73327
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    axyt napisał:

    Pietro napisał:

    axyt napisał:

    Pietro napisał:
    Skuterem 50cc. 70km/h w dłuższej trasie? Gratuluję! Ale nie licz na długą żywotność silnika.

    Uzasadnisz to jakoś?

    Pojeździj sobie w ten sposób, to się przekonasz.

    No właśnie tak jeżdżę, często odcinki 6-8 km lecę ze stałą 75-80 km/h. Skuter aktualnie ma prawie 8kkm i jakoś nie widać ubocznych skutków takiej jazdy.

    kolego, odcinek 6-8km, to nie dłuższa trasa 😀

    #73339
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    kolego, odcinek 6-8km, to nie dłuższa trasa 😀

    Powinienem precyzyjniej – 6-8 km to odcinki dłuższej trasy które robię ze stałą prędkością, prawie max. Nie widzę w tym niczego specjalnie niezdrowego dla silnika czy napędu.

    #73343
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    U mnie problemy zaczęły się po włożeniu odblokowanego modułu. Chyba nie umiem się opanować…

    #73351
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Kisiu1981 napisał:

    Ja też tak często robię.
    Wojciechu Rajli Arcie => jakiego oleju mieszankowego używasz?

    Leje Castrol Actevo. Myślę, że kiedy skuter niema przysłowiowej „żyły” to silnikowi nic się nie dzieje. A może źle myślę?

    #73368
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    axyt napisał:

    kolego, odcinek 6-8km, to nie dłuższa trasa 😀

    Powinienem precyzyjniej – 6-8 km to odcinki dłuższej trasy które robię ze stałą prędkością, prawie max. Nie widzę w tym niczego specjalnie niezdrowego dla silnika czy napędu.

    Oczywiście, bo 6-8km to nie 60 czy 100.

    #73383
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    ja zwykle jechałem tak żeby tiry nie musiały wyprzedzać
    skuter nie seria, zrobiłem tak blisko 6tys i poszedł dalej
    trasy do 200km

    #73485
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    „Żyły” czyli nie jest żyłowany, katowany?

    Ten olej jest na pewno dobry. Sam nie wiem czy po zmianie pierścieni nie będę go używał. U mnie za 34 zł.

    #73557
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Dokładnie tak, czyli że nie jedzie na skrajnie wysokich obrotach. 🙂

    #73563
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Myślę, że takie obciążenia na tym oleju zniesie bez problemu.

    #73564
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    60-65 to tak optymalnie, ponad 70 to żyłowanie silnika. Ja jeżdże 55-60 i silnik wytrzymał 24 tys km i dziala dalej.

    #73604
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Nareszcie odpowiedź na jaką czekałem, dzieki @madi

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button