Tunning Napędu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #100592 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Chciałem ulepszyć coś w moim Torosie Fresco, myślałem nad rolkami ale nie wiem jakie waham się między 4.0g a 4.5g, sprężynki sprzęgła myślę że czerwone +2000, sprężyna centralna i właśnie nie wiem jaką czy +1500 czy +2000, prosiłbym o pomoc w doborze odpowiednich części. Czego mogę się spodziewać po zakupie tych części ??

    #100594 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    I po co masz regulować napęd? zmieniałeś cylinder? wariator? wydech, że chcesz to robić?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #100595 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Zmiana rolek to jest powód, chyba przy ich zmianie wypadałoby dopasować inne części…

    #100603 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    A po co rolki zmieniasz? Masz muła na starcie czy myślisz, że jak dasz inne rolki to będzie szybciej jechał?-.-

    #100604 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    No coś mniej więcej, wydaje mi się, że to pomoże.

    #100605 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    na muł pomoże ale prędkość się nie zmieni .

    #100606 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Tzn. tak, nie mam blokad poza kabelkiem który był od modułu, wyjąłem także zwężenie w filtrze i założyłem dysze 79. Wydaje mi się, że ten moduł nadal jest zablokowany i chciałem go wymienić ale nie jestem pewny, http://allegro.pl/wariator-sprzeglo-pasek-tuning-keeway-skuter-2t-i2903029060.html coś takiego myślałem czy też nie kupić, wiadomo to chińskie jest i nie wiem czy warto.

    #100607 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Kup sam wariator firmy WM jeżeli nie masz kasy.

    #100608 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    I do tego jakie rolki najlepiej tak jak mówiłem 4.5g ? I jaka sprężyna ? Do sprzęgła sprężynki też ??

    #100609 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    zalezy jaki zestaw kupisz, po co zmieniac sprezyny sprzegla..

    #100610 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Bo wydaje mi się, że to polepszy start, bo jak ruszam to tak muli na początku strasznie i potem dopiero wchodzi na większe obroty, a czytałem, że to pomaga przy starcie, że jest lepszy moment obrotowy.

    #100611 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    i dobrze ci się wydaje bo z tymi sprężynkami to jest tak jak z puszczaniem sprzęgła w samochodzie tzn im twardsze tym łapie z wyższych obrotów i masz lepszy start

    #100612 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Nie wiem jakie teraz mam rolki oryginalne czy ktoś może wie jakie są zakładane w Torosie Fresco ? Może mi ktoś powiedzieć jakie części kupić, żeby go trochę ulepszyć ? Nie zależy mi zbytnio na vmax te powiedzmy 65 realne mi wystarczyłoby, ale żeby on się do nich zbierał dobrze bym chciał. Mam do wydania jakieś 200zł na to. Jak już mówiłem wcześniej chciałem tak: rolki 4.5g wydaje mi się najlepszy wybór ale jak ktoś ma lepszy pomysł to posłucham, sprężyna centralna chyba tą 1500 obr, sprężynki sprzęgła czerwone +2000 obr i jeszcze moduł jakiś sportowy. Jak na razie tyle wymyśliłem niech ktoś oceni to co wybrałem i pomoże konkretnie podjąć decyzje.

    #100889 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Nikt nic nie wie ?? Zależy mi bardzo na odpowiedzi.

    #104736 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Odświeżam

    #104794 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Jeżeli piszesz że wiesz że to chińskie, to po co chcesz,to kupić? Po co zaoszczędzic parę złotych a nie mieć praktycznie żadnej poprawy?? Nie lepiej kupić jakieś oryginalne części??

    #104806 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Liczę że to niby chińskie będzie lepsze niż seryjne.

    #104814 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    No ,,niby ,, lepsze. Osiągów tym zabardzo nie poprawisz. ( Wiem coś o tym) . Ja na twoim miejscu dołożyłbym kilkadziesiąt złotych i kupiłbym jakieś markowe części. Wtedy jakąś poprawę powinieneś osiągnąć 🙂 oczywiście jak wszystko dobrze dobierzesz 🙂

    #106316 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    I mam jeszcze pytanie co dają te takie jakby „ząbki” w tym wariatorze sportowym gdzie w seryjnym jest to gładkie ??

    #106324 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Ząbki nie wiem ale powiedzcie mi czy dobre są wariatory Top Racing? Czy lepiej dozbierać na Multivara?

    I jeszcze jedno – mam muł w zakresie 30 – 40 km/h licznikowych… Gdy osiąga 30 km/h obroty wręcz spadają. Najpierw sprawdzać silnik czy napęd?

    #106330 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Napęd jeżeli do 30km/h rozpędza się dobrze.

    #106336 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Dobrze się rozpędza. Przyznam, że do przekładni dawno nie zaglądałem. Muszę się wyposażyć w nowy pasek – tak na wszelki wypadek.

    #106339 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    W takim razie tylko i wyłącznie przekładnia.

    #106341 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Ja zamówiłem rolki 4g i moduł odblokowany do mojego Fresco. Co o tym myślicie, wyjąłem zwężenie w filtrze i założyłem dysze 79, co można jeszcze zrobić tanim kosztem ??

    #106347 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Tanim kosztem? Nic.

    #106350 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Pomocne…:D

    #106351 Reply
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 43
    • Postów: 47

    Nie no, bo chodzi mi o to jak to jest możliwe, że skutery o podobnych wymiarach także 4t mogą mieć lepsze osiągi niż mój, czyli na prostej te 55-60 (na wszystkim seryjnym), jak części przyjdą i wszystko złoże napiszę jak efekt.

    #106352 Reply
    mancur
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 96
    • Postów: 99

    moje fresco licznikowe 60-65 lata jednie obcięty niebieski kabelek

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tunning Napędu
Twoje informacje:




Back to top button