Tuning skutera do stuntu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #136423
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Witam;p mam do wydania 700 zl na ulepsznie swojego skutera 4t. Teraz pytanie jaki cylinder do niego wstawic(firma, ccm) oraz inny osprzet., bo tak szczerze jakos super dobrze na skuterach sie nie znam. Moze ktos z was przygotowywal skuter do takiej jazdy? No i czy w tej cenie sie zmieszcze ;p

    #136424
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Cylek Airsal 72cc, głowica z powiększonymi zaworami, zmień pasek na jakiś firmowy, zdejmij blokady i Ci będzie latał 😉

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #136426
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    I pamiętaj o przerobieniu układu smarowania by zaciągał olej gdy jedziesz na tylnym kole…

    #136439
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Dzieki, dzięki 😀 . Wlasnie slyszałem że w 4t jest problem ze smarowaniem w innej pozycji silnika. Jeśli chodzi o przerobienie ukladu to co dokladnie, bo słyszałem że niektorzy dolewająa troche wiecej oleju ponad standard

    #136443
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    A ja za tą kasę jednak polecił bym swap na p/g 😉

    #136450
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    Raczej cylek Airsal 50 mm ma około 82 ccm ( nie jak chińskie 48 mm – 72 ccm) , sam mam i jest kop przy starcie, ale sprzęgło seryjne nie pozwala mi na sprawne wyrywanie na tylne koło , dlatego też bym polecił zakupić , do tego pasek i wariator z tak dobranymi rolkami , żeby ten się nie ślizgał , głowice można nie trzeba, ale na 100 % nie zaszkodzi .

    #136453
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Też zastanawiałem się nad swapem jak kolega rozwalił swoje Piaggio i został mu tylko silnik, ale jakoś tak wyszło :D. A jaka głowica pasowała by do tego airsala 72 ccm?

    #136455
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Coś takiego by pasowało ?:P http://allegro.pl/cylinder-kit-tlok-airsal-gy6-sport-80-tuning-4t-i3375925619.html do tego jakaś głowica 😀

    #136456
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    pasuje nawet oryginalna ,ale AIRSAL nie ma 72 ccm tylko podchodzi pod okolice 82 ccm i proszę o tym pamiętać 50 mm to nie jest to samo co 48 mm

    cylek mam identyczny i jest moc tyle że nie dokupiłem głowicy , a i tak straty mocy sa na napędzie , a nie silniku …

    #136489
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Dziasiaj byłem w serwisie żeby nieco się dowiedzieć i sprzedawca mi polecił coś takiego http://allegro.pl/cylinderkit-72cc-47mm-naraku-v-2-139qmb-i3378858477.html#tabsAnchor i do tego jakąś głowice 72cc tylko nie wiem jakiej firmy ;/ Facet pokazywał mi głowice morini za 170 zł straszznie drogo 😀

    #136502
    Metros
    Uczestnik
    • Postów: 126

    Widzisz *Magilla*, ja jestem niemal pewien, że to Ci szybko przejdzie, to z tą jazdą na tym jednym kółku. 🙁

    Jak masz swoich starszych przy kasie, to może nawet trochę przeciągniesz w czasie to zagadnienie, ale w innym przypadku to szanse są nikłe, a i sukcesy raczej co najwyżej będą sporadyczne. 🙁

    Przerabiałem już kiedyś drift Fordem Sierrą 2.0i, dałem sobie jednak z tym spokój jak urwałem u siebie wał napędowy, a kolega z BMW 2,5i niestety nie wydolił na jednym z zakrętów i tyle mu zostało z udziału w ścisłych finałach. 🙁
    Ważne tutaj jest jednak to, że on nadal chodzi na własnych nogach o własnych siłach, bo było jednak z nim doprawdy nieciekawie, a o samochodzie nawet nie ma co tutaj wspominać, niewiele z niego zostało. 🙁

    Jeżeli jesteś jednak zdecydowany na twardą rywalizację z innymi i nie zwykłeś odpuszczać, to dopieszczaj ten swój sprzęt, ćwicz, ćwicz, ciągle ćwicz i zdobywaj te swoje cenne trofea. Powodzenia i życzę Ci w związku z tym tego *najwyższego pudła*.

    #136503
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Pewnie mi to minie z czasem ale popróbować można :). Napatrzyłem się na kolegów i troch sam popróbowałem. Nie którym nawet coś tam wychodzi :D. Ale najbardziej denerwuje mnie ten muł w tym silniczku. JAk jeździ się po prostej to jeszcze nie jest najgorzej ale jak napotkam jakąś górke to masakra a i koleżankę wstyd gdzieś podwieźć :D. Moją większą pasją niż skutery są jednak stare samochody, ale na to też brak kasy wbrew pozorom. Ale co ja poradzę że lubie zap******* ! ;P Dzięki METROS 🙂

    #136534
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Magilla napisał:

    Dziasiaj byłem w serwisie żeby nieco się dowiedzieć i sprzedawca mi polecił coś takiego http://allegro.pl/cylinderkit-72cc-47mm-naraku-v-2-139qmb-i3378858477.html#tabsAnchor i do tego jakąś głowice 72cc tylko nie wiem jakiej firmy ;/ Facet pokazywał mi głowice morini za 170 zł straszznie drogo 😀

    Naraku to także bardzo dobra firma 😉

    #136545
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Jedna z lepszych :D. A ktoś wie co z tą głowicą?

    #136557
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Magilla napisał:

    lubie zap******* ! ;P

    https://www.youtube.com/watch?v=RMtCVfdzX68 hehe i nie Ty jeden! 😀

    #136560
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    haha Dokładnie 😀 tylko ja nieco słabszą maszynką ;D https://www.youtube.com/watch?v=ElSQOp2TepI

    #136772
    Magilla
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Zamówiłem w końcu tego tec’a 80cc ale dalej nie wiem jaką głowice najlepiej by było 😀 Może ktoś ma jakieś rozeznanie w tym temacie 😀 ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button