Tuning niskim kosztem?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #155557
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 28Postów:

    Witam,
    posiadam Bartona Sprint’a z 2011 r. i chciałbym zwiększyć w nim osiągi (najlepiej przyspieszenie) jakimś niewielkim kosztem. Co polecacie? Zwiększyć zębatkę? przerobić na 80cc? Wymienić filtr powietrza na stożkowy ?

    P.S. Jbc to szukałem na forum, ale konkretnych rozwiązań nie znalazłem.
    Pozdrawiam

    #155560
    sebox321
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    Największy przyrost mocy da Ci zmiana cylindra na 80 cc. Do tego większa dysza w gaźniku i stożek. Wtedy uzyskasz znaczny przyrost mocy. Po samej wymienie cylindra poczujesz różnice i duży przyrost mocy jak i spalania 🙂

    #155562
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 28Postów:

    a coś do w granicah 70-100zł ? przeróbka na 80cc kosztuje 200zł 😀

    #155564
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Za mały budżet na tuning. Za te pieniądze nic nie zrobisz. Ewentualnie możesz wydać tę kasę na karnet do klubu fitness i zrzucić co najmniej 10kg (wówczas odciążenie masy całkowitej pojazdu może dać efekt).

    #155569
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Za 70 zł można kupić już porządny zestaw! Naklejek :).

    #155574
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 28Postów:

    Dlatego założyłem temat „Tuning niskim kosztem”, więc się nie udzielaj pajacu.

    #155579
    sebox321
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    Do 4T możesz kupić cylinder 72 ccm za ok. 95 zł. Oczywiście jest to chiński cylinder firmy WM Motor ale jesli dobrze wszystko poskładasz i zalejesz dobrym olejem to nie zatrzesz go przy docieraniu. Musisz tylko na początku go odpalić i nie gazowac. Poczekac z 5 minut. Zgasić go żeby ostygł i później jeździć do 40km/h i robić często postoje aby się nie przegrzał.

    #155580
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    „Sacker” – nie istnieje coś takiego jak „Tuning niskim kosztem” !
    Ludziska wydają po 1000 – 2000 pln. bo żeby to miało „ręce i nogi” i przyniosło jakiś efekt to trzeba wymienić ileś podzespołów które wzajemnie ze sobą współpracują – więc koszta rosną 🙂
    Może tuning optyczny ?

    #155589
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Ha,ha,ha,ha……błahahahahahaha kurteczka padnę zaraz!Może na początek warto poczytać choć trochę co się z czym ”je” mając skut,a potem tuningować.Naprawdę to dobre.Acha Sacker nie obrażaj na forum ludzi o.k pisząc brzydko o nich bo szybciej skasują profil ci niż sądzisz moderatorzy.

    #155591
    J23
    Uczestnik
    • 2
    • 412Postów:

    Zwiększenie osiągów tanim kosztem, to najlepiej zakup dobrej pompki i utrzymywanie wysokiego ciśnienia w oponach. Poza tym nie tankować do pełna (mniejsza waga moto) i o te 5 km/h powinien szybciej się toczyć.

    #155594
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    Sacker napisał:

    Dlatego założyłem temat „Tuning niskim kosztem”, więc się nie udzielaj pajacu.

    Pajacem to ty jesteś, bo chcesz „tunigować” za najmniejszą kwote. Możesz wsadzić zestaw za 40 zł[nie pisać że nie ma takich, u mnie są:)]. A potem dziecko do tatusia przychodzi i: „Tato, wywalmy ten złom, a kupmy 'JAMAHE'”.
    Jak robić to raz a dobrze. Co najmniej 300 stówy muszą na to iść.

    #155596
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    Za tyle to kup naklejki „YAMAHA” i będziesz miał „HIPER EXTRA MOTO”;)

    #155598
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Kristop dałeś do pieca dobrze;) ha,ha,ha,ha!

    #155601
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    A jak, bo dziecko chce se „stuningować” na „zajebiaszczych” częściach, a potem narzekanie, że chinol to g…no, że japki lepsze.
    Tu trzeba jak z laskami, raz a dobrze a nie po troche:))))))

    #155605
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Błahahahahaha no dokładnie tak jest,tuningują sprzęty słabymi i tanimi częściami.A potem zdziwko strzelają że mało co im to daje w ogóle,albo silniki pośmigają te 3-4 tysiące kilosów i rozpiżdżone.Proste taki jest świat co tanie to nie najlepsze,dobre musi kosztować.

    #155608
    Filippo73
    Użytkownik
    • 2
    • 477Postów:

    Chłopaki przestańcie 🙂
    Parę lat temu, a może kilkanaście śmiano się z mojego brata, że z gówna ferrari się nie zrobi, że druciarz itd. Teraz czeka się do niego po kilka tygodni, a samochody, które wychodzą z jego rąk są naprawdę szybkie.
    Oczywiście zakładane 70-100 zł poza naklejkami na wiele więcej nie wystarczą. Ewentualnie można pokombinować z lżejszymi rolkami w wariatorze i to było by wszystko. Nawet korzystając z części używanych obawiam się, że to nie wystarczy.

    #155611
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    Rolki do biegówki?:)

    #155618
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    70-100zł to pewnie na tani cylinder większej pojemności starczy i dyszę większą, ale nie ma co liczyć na wysoką jakość i trwałość.

    Co do ludzi piszących pierdoły-co Was obchodzi, czy właduje szajs, czy dobry cyl?Ma mało kasy, chce oszczędzić, to niech kupuje tanio i liczy się ze słabą jakością, teksty o naklejkach są co najmniej nie na miejscu…

    Nie każdy chce ładować nie wiadomo ile kasy w chinola wartego kilkaset złotych.

    #155627
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Nie na miejscu jest polecanie zestawów za 70 zł, lepiej żeby wiedział co za tą kasę dostaje. Mnie nie obchodzi co kto pakuje do swojego pierdziela, ale skoro się tu uzewnętrznia to dostaje odpowiedzi w takiej czy innej formie. Konkluzja jest taka, że ten budżet to grosze i lepiej nie ruszać nic jak sprzęt sprawny i oszczędzić 2 czy 3 razy tyle ile ma, wtedy jest sens grzebać.

    #155631
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    A ciekawe jak z jakością pełnego zestawu za 40 złotych:) Zapalisz i od razu zatarcie:)

    #155632
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 28Postów:

    kurwa chciałem sie dowiedziec czy zmiana filtru, świec, jakiś pierdół może ogólnie pomóc zjebasy. japierdole co za zjeby

    #155633
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Administracjo proszę zbanować tego buraka, kolejny kozak internetowy z pustym łbem i brakiem kultury.

    #155636
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    No kolego Sacker za takie słowa to jutro rozmowa telefoniczna z Skuterowo.com dział moderacji i konta to ty już tu nie powinieneś mieć bracie.

    #155637
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    Sacker napisał:

    kurwa chciałem sie dowiedziec czy zmiana filtru, świec, jakiś pierdół może ogólnie pomóc zjebasy. japierdole co za zjeby

    Tylko twojej starej bo jest przechodzona.

    #155639
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Również kiedyś miałem tu rozmowę z dwoma Panami o dość nerwowym przebiegu i niepotrzebne to było…nerwy szkodzą wszystkim i wszystkiemu.Ale ja kolego nikogo od cyt:” zjebów i pajaców” nie wyzywałem.Moderacja twoich postów obrażających poszła do moderatora.Telefon rano do nich.

    #155640
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Ja już o tym wiem że trzeba się choć trochę szanować wzajemnie i Skuterowo.com to nie chlew więc panujmy nad sobą bo wszyscy jesteśmy fanami tego samego-jazdy na pojazdach dwukołowych z jednostka napędową. Panowie pokój,szerokość i L w G.

    #155641
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Raczej określiłbym to mianem „nieletni, który dostał motorower w prezencie i raczej nigdy nie zarobił na to co posiada, w związku z tym jeśli miałby wydać kilka stówek na cokolwiek, to przecież trzeba by je zarobić”. Pisanie na początku, że „P.S. Jbc to szukałem na forum, ale konkretnych rozwiązań nie znalazłem.” jest śmieszne same w sobie. Tyle razy co się tu przewija temat tanich rozwiązań to już się zrzy… ekhm znaczy może już być dość 😀

    Są rozwiązania klasy „regulującej” (np. w wypadku biegówek zmiana zębatek) lub efektywnie podnoszące moc (np. powiększenie pojemności skokowej silnika). Chcesz regulować, za te 100 zł coś się tam znajdzie. Chcesz podnosić moc – zapomnij w tej kwocie. Pojęcie „tuningu” ma dwojakie znaczenie i często jest szufladkowane do tylko jednej z powyższych wartości. Analogicznie jest z pojęciem „dieta”. Z czym się kojarzy ludziom nieznającym tematu żywienia (czyli 90% narodu)? Z odchudzaniem a konkretnie z jedzeniem mało albo nic. I tu zaskoczenie – dieta to system żywieniowy mający co najmniej dwie bazowe RÓŻNE role (jeśli ktokolwiek kiedykolwiek wejdzie głębiej w temat, dostanie oświecenia w pełnym tego słowa znaczeniu) – albo zrzucać albo przybierać na masie. Oczywiście jest to bardzo duże uogólnienie z mojej strony Ale podobieństwo do „tuningu” jest duże. Zatem w imieniu członków forum chciałbym uświadomić autora postu, że za opisaną kwotę na sferę „podnoszenia mocy” nie ma co wchodzić. Można za to wejść w „regulacje” lub też „tuning optyczny”. W przypadku tych dwóch ostatnich nie będzie spektakularnych efektów podnoszących moc, w związku z tym trzeba zorganizować większy budżet 😉

    #155642
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    wymień sb sprężyny w sprzęgle i rolki

    #155644
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    Zatankuj paliwa (byle nie z orlena:)) do główki, dziecko.

    #155645
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Tyle że on ma Bartona Sprinta,a to jest biegówka na Łańcuchu.Także za 100 zeta to nie kupi nawet chyba innej dobrej zębatki zdawczej i tyle.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button