tuning junak 901 rs

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery tuning junak 901 rs

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 4 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #292944 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miszan8
    miszan8
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Cześć,
    chciałbym podkręcić mojego junaczka, jest to 80cm.
    Chciałem pierw przerobić go na 125 ale chyba nie obejdzie się bez wymiany silnika więc sobie to daruję, jesli sie mylę to napiszcie co i jak.
    Wiec zostaję przerobienie go na 110. Chciałbym powymieniać co się da aby szybciej jezdził, napiszcie co muszę wymienić.
    pozdro

    #292957 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    Polecam ci na początek gaźnik pz22 to dużo da nawet do tej 80ccm

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #292961 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miszan8
    miszan8
    Użytkownik
    • Postów: 18

    A po gaźniku co wymienić? Sezon się skończył także sprzęt trzeba odstawić do garażu a chcę przez ten czas po woli zaczac go robić i chcę wiedzieć co mam powymieniać, tak jak napisałem wyżej chciałbym praktycznie wszystko wymienić co się da. A co do tego silnika, zeby przerobić tego junaka trzeba wymienić silnik? Bo jak tak to odpada i będę musiał go na 110 przerobić.

    #292962 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miszan8
    miszan8
    Użytkownik
    • Postów: 18

    I prosił bym o link jakiegoś sklepu z częściami, w którym ceny są do przyjęcia.

    #292980 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    125ccm na pewno z niego nie zrobisz ale 110ccm już tak są gotowe zestawy pod 110ccm popatrz na necie a tak to już z tuningiem mechanicznym już nic się nie da zrobić (chyba) tylko stylistyka, tłumik zmienić niektórzy mówią że coś do mocy daje ale ja nie widzę różnicy chyba że dźwięk

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #292989 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miszan8
    miszan8
    Użytkownik
    • Postów: 18

    A rolki wariatora, zębatki, filtr powietrza? co do sklepów, podaj linki jakies

    #292990 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 243

    jakie rolki wariatora? to nie jest skuter z CVT. to ma normalne biegi a nie wariator

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #292993 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Może z sentymentu te rolki… pod siedzeniem trzyma… Jak długo leżą mogły podrdzewieć i wymiana może być wskazana… ;)))

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #293035 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe miszan8
    miszan8
    Użytkownik
    • Postów: 18

    w takim razie co z zębatkami, filtrem ?

    #293036 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    filtr powietrza to sprawa według mnie gustu sam mam stożek ale chyba wymienię na oryginał bo mam jakieś dziwne dźwięki na nim. Co do osiągów z takim filtrem nie jest to odczuwalna różnica. Zębatki tu pojawia się pytanie czy chcesz jeszcze do 80ccm czy do 110ccm jak do 80 to polecam na przód 14z tył oryginał sam tak mam i jest w sam raz w miarę przyśpiesza i v-max niej est najgorszy co do 110 to ci niezbyt pomogę bo nie mam pojęcia jakie tam zębatki mógł byś włożyć myślę że 16z ale nie jestem pewien. Pamiętaj im większa zebatka na przód tym lepszy v-max ale słabsze przyśpieszenie ale też niemożna przesadzić bo nie będzie miał siły. A co do sklepów najbardziej polecam ci zamawiać na alegro sam tak robiłem według mnie najlepiej

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
Odpowiedz do: tuning junak 901 rs
Informacje o Tobie: