TUNING JUNAK 805 CO WYBRAĆ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning TUNING JUNAK 805 CO WYBRAĆ?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 5 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #190554 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LukiLP
    LukiLP
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam, na seryjnych częściach mój Junak jedzie około 70km/h. Chcę go lekko z tuningować, żeby chociaż zamknął licznik i poprawił przyspieszenie . Kwota ktora dysponuje to kilkaset złoty. Co opłaca mi się wymienić i na jakie części konkretnie?

    #190556 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 328

    Kilkaset znaczy 1-500 czy od 501-999 ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #190559 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 251

    po lekkim stuningowaniu to zamiast 70 będziesz miał 75.
    pamiętaj że opór aerodynamiczny rośnie wraz ze wzrostem prędkości do kwadratu i przyjmuje się że aby moc mogła pokonać powinna rosnąć do sześcianu.
    Dlatego samochód co ma 90KM pojedzie 160km/h a żeby pojechał 200km/h trzeba już mieć 160KM. Żeby pojechał 300km/h tych koni trzeba mieć w okolicy 500 a żeby pojechać ~400km/h trzeba tych koni mieć w okolicy 1000.
    To tytułem wstępu.
    Teraz masz dwa tematy co różnie kosztują. Jeden to zrobić wynik, zamknąć licznik a potem… wymienić silnik. Drugi to mieć taką moc i móc z niej korzystać zawsze kiedy potrzeba i długo.
    Żeby zrobić to pierwsze potrzebujesz przyzwoitego cylindra, wydechu i dyszy w gaźniku (1100-1200zł razem). Taki cylinder zabije ci silnik w 200-400km. Żeby mieć to drugie musisz zmienić to co mam w podpisie + najlepiej przełożenie.
    Wtedy problemem jest nie tyle sie rozpędzić co się zatrzymać.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #190568 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 000

    Żeby nieco wytanić, możesz zrezygnować z lamp projektorowych :-)))

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: TUNING JUNAK 805 CO WYBRAĆ?
Informacje o Tobie: