TUNING JUNAK 805 CO WYBRAĆ?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #190554
    LukiLP
    Użytkownik
    • 1
    • 1Postów:

    Witam, na seryjnych częściach mój Junak jedzie około 70km/h. Chcę go lekko z tuningować, żeby chociaż zamknął licznik i poprawił przyspieszenie . Kwota ktora dysponuje to kilkaset złoty. Co opłaca mi się wymienić i na jakie części konkretnie?

    #190556
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Kilkaset znaczy 1-500 czy od 501-999 ?

    #190559
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 950Postów:

    po lekkim stuningowaniu to zamiast 70 będziesz miał 75.
    pamiętaj że opór aerodynamiczny rośnie wraz ze wzrostem prędkości do kwadratu i przyjmuje się że aby moc mogła pokonać powinna rosnąć do sześcianu.
    Dlatego samochód co ma 90KM pojedzie 160km/h a żeby pojechał 200km/h trzeba już mieć 160KM. Żeby pojechał 300km/h tych koni trzeba mieć w okolicy 500 a żeby pojechać ~400km/h trzeba tych koni mieć w okolicy 1000.
    To tytułem wstępu.
    Teraz masz dwa tematy co różnie kosztują. Jeden to zrobić wynik, zamknąć licznik a potem… wymienić silnik. Drugi to mieć taką moc i móc z niej korzystać zawsze kiedy potrzeba i długo.
    Żeby zrobić to pierwsze potrzebujesz przyzwoitego cylindra, wydechu i dyszy w gaźniku (1100-1200zł razem). Taki cylinder zabije ci silnik w 200-400km. Żeby mieć to drugie musisz zmienić to co mam w podpisie + najlepiej przełożenie.
    Wtedy problemem jest nie tyle sie rozpędzić co się zatrzymać.

    #190568
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Żeby nieco wytanić, możesz zrezygnować z lamp projektorowych :-)))

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button