Tuning 4t do poprawy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #667613 Reply
    Szuwar
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Witam więc tak mam chiniola 4t kupiłem go z cylindrem 72cc po za tym wszystko seria, jechał 75 km/h. Zatarłem go i postanowiłem się pobawić i zmieniłem cylinder na 100cc 52mm tłok PowerForce, głowica z większymi zaworami w pakiecie tej samej firmy, agresywny wałek rozrządu z okrągłymi krzywkami by dłużej otwierało zawory, gaźnik 125/150 24mm, filtr stożkowy, wariator stage6 sport pro, rolki od 4,5 do 8,5 grama zakładałem różne i różnicy nie ma za bardzo, sprzęgło malossi, sprężyna niebieska 1000, świeca NGK miałem też irydową , nowa cewka pomarańczowa niby lepsza ale ja wiem wydech taki sam jak akrapovic za 200 zł. I w końcu o to chodzi że skuter bardzo ładnie przyspiesza ale vmax 80 a powinien spokojnie jechać więcej przed modernizacją 75 a po 80. Oczywiście zmieniałem rolki i sprężyny centralne ale to nic nie dawało i pytanie do was co może być nie tak? Pasek na wariatorze wchodzi lekko ponad jego tak że jest git.

    #667619 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 261
    • Postów: 21 316

    wiesz.. chińskie 125 co mają około 9KM jada 80-85km/max. wiec bez zmiany przełozeń przy tych 100cm bym sie nie spodziewał

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #667625 Reply
    Szuwar
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Sprawdzałem przełożenie to mam 11:1 czy da się jeszcze zmienić np. 8:1? Cylek powinien dać rade. Moduł mam odblokowany silnik 139qmb.

    #667626 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 261
    • Postów: 21 316

    na 8:1 bedzie wolniejszy
    i ja ci pisze ile jeżdzą seryjne 125. a ty masz 100 i to krzesane z 50. nie spodziewaj sie cudów

    #667628 Reply
    Szuwar
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Czyli już nic z niego nie wycisnę?

    #667785 Reply
    Maciek3city
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Mam podobną sytuację, też 100cm w 139QMB,gaźnik od 125-150, moduł,cewkę itp.
    I też max 80km/h. Ale mam na to pomysł, napiszę co wyjdzie , czekam na graty.

    #668005 Reply
    Szuwar
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    I jak masz te graty?

    #668009 Reply
    Szuwar
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Słuchajcie sprawa jest taka dzisiaj wyciągnąłem licznikowe 95-97 km/h. Sprawa tyczy się tego że tym cięższe rolki tym większy vmax a u mnie jest inaczej do wariatora stage6 pro sport dostałem rolki 6,5 grama i takie założyłem 80km/h kupiłem 7g założyłem potem 8,5g to samo a w końcu założyłem 4,5 gram i zapiera… Ale mam takie pytanie cylinder dojechany 800 km i spróbowałem go na max i przy jeździe 97km/h po 3 minutach nagle buuuu… Jakbym gaz puścił i spuściłem z manetki i odrazu przyspieszyłem na manetce i wracał silnik spowrotem odrazu do obrotów czego to może być przyczyną? Wszystko co mam to napisałem na samej górze.

    #668047 Reply
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • Postów: 225
    • Postów: 252

    Oj kolego no tak to się wariatora nie reguluję 😀 Zapraszam do lektury https://docplayer.pl/33063608-Poradnik-racing-planet-uklad-przeniesienia-napedu-w-skuterze.html

    #668109 Reply
    Elon
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 8
    • Postów: 11

    Ja mam 125 i najszybciej jak jechałem to 97,3km/h (licznik rowerowy), teraz wynosi ok. 85-92km/h.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #667785 in Tuning 4t do poprawy
Twoje informacje:




Back to top button