Trudny wybór dotyczący tuningu. PILNE

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #98716
    zipptopss
    Użytkownik
    • Postów: 232

    Witam Wszystkich. Chciałbym sie doradzić Was co do tuningu mojego skutera. W skuterze sporo czesci zmienionych min cylinder 80cmm ale bez gowicy zaworów itp. Skuter to zipp tops (chinol).I nie wiem czy się opłaca kupić takie częsci jednocześnie :

    1. Zawory,głowica,mostek itp.
    http://allegro.pl/glowica-kpl-80cc-quest-wilga-skuter-4t-duze-zawory-i2874857903.html

    Przy tym się zastanawiam czy nie znaleść kompletu z cylindrem. Cylinder mój jest w świetnym stanie po miesiącu nie odpalania odpalił za 2 kopem w mróz więc jest z nim wszystko ok ale jak już wymieniać to czy nie wszystko???

    2. Tłumnik sportowy:
    http://tablica.pl/oferta/sportowy-wydech-do-4t-gy6-nie-yamaha-runner-derbi-peugeot-aprilia-CID5-ID1Xtm9.html#a4e42beef2;r:;s:

    co powiecie o tym tłumiku???
    lub:
    http://allegro.pl/tlumik-tuning-sportowy-quest-zipp-motobi-skuter-4t-i2823762593.html
    czy coś takiego????

    3.Gaznik:

    http://allegro.pl/gaznik-odblokowany-chinskie-skutery-4t-cvk-80-cc-i2863788948.html

    Opłaca się go kupić?? I czy bedzie pasował do mojego skutera 139 QMB ?? I czy warto wymieniać gaznik i tracić kase??

    Ogólnie temat dla mnie bardzo ważny bo chce podszykować skuter na wiosce. Prosze potraktowac go poważnie i pomóc jak najszybciej.

    Pozdrawiam 🙂

    #98724
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    jedynie głowicę bym kupował na twoim miejscu bo tłumik w 4T nie da ci nic albo niewiele i będzie hałas na dodatek, lepiej zainwestować w napęd wg mnie, np. wariator albo przekładnia, a co do gaźnika to do cylindra 80 wystarczy wymienić dyszę na większą

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #98725
    elloco
    Uczestnik
    • Postów: 511

    Tłumik odpuść , jedynie głowicę zmienić i ewentualnie wał , reszta już niewiele pomaga. Sportowe sprzęgło czy rolki z tym też łatwo przekombinować można.

    #98735
    zipptopss
    Użytkownik
    • Postów: 232

    ale wału nie opłaca sie podobno wymieniać bo ten spokojnie wytrzyma. Co do tłumika to chyce wymienić bo ten jest w opłakanym stanie ponieważ jest przyrdzewiały i przydko wygląda. A jeśli mówicie że gaznik jest ok to super mniej kasy wydam. A co do tuningu optycznego wycinał ktoś z was lub wie jak wyciać miejsce na lamy od aeroxa? Jest jeden filmik na yt jak to zrobić ale wole sie upewnic od innych ludzi. Może ktoś jeszcze mi coś doradzić w sprawie tej głowicy,tłumika itp?

    #98813
    zipptopss
    Użytkownik
    • Postów: 232

    Pomoże ktoś?

    #98816
    monek100
    Użytkownik
    • Postów: 296

    Tłumik to raczej zmienia sie w 2t. Ja bym zmienił wariator i rolki.

    #100320
    zipptopss
    Użytkownik
    • Postów: 232

    noo tak ale ten mój jest w strasznym stanie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button