Torros El Classico

Witam !
Jestem posiadaczem tego motorka od 3 miesięcy . Przejechałem nim już 826 km . Zakupu dokonałem w Carrefourze za 2000 zł. Jak dotąd byłem zadowolony z osiągów jakie z niego "wycisnąłem". Jednak Ostatnio miałem troche przygód z moim classiciem ; / Otóż pewnego razu kiedy jechałem pękł mi napinacz z lewej strony tak wiec po długich poszukiwaniach dokonałem zakupu tegoż napinacza na allegro kiedy go dostałem okazało sie ze jest on za mały tak wiec wziąwszy do ręki okrągły pilnik piłowałem ile wlezie zeby był odpowiedni . Udało sie . Kiedy rozkręciłem koło zauważyłem iż te gumu co są w środku w kole są całe przecinane i całe koło sie ruszało ze wszystkie strony . Jakby tego było mało kiedy jechałem do serwisu z tym zaczęły sie problemy ze skrzynią biegów ... Kiedy wrzucałem 3 i nacisnę sprzęgło bieg poprostu spadał tylko ze nie na 2 tylko na luz i było słychać stukanie jakby łańcucha o pokrywę skrzyni biegów . Pan z serwisu powiedział mi ze to będzie kosztować około 300-400 zł naprawa lecz mino tego jestem za dowolny ze sprzętu ;)

Nie wiem jak u Was ale u mnie motorek bez problemu kręci sie do 6-7 tyś obrotów na 4 i wcale nie tracił mocy . Dopiero kiedy zaczęły sie problemy ze skrzynią to z wiadomych przyczyn nie szarżowałem nim wiec nie wiem jak to będzie po naprawie .

Mam problem z wyświetlaczem od biegów ponieważ kiedy motor jest na luzie to tez też wyświetlacz pokazuje jakoby motorek był np na 1 lub na 2 , też ta sama sytuacja sie powtarza jeżeli wrzucę na 3 i chce zredukować na 2 to wyświetlacz gaśnie i nie mogę wrzucić juz na 1 tylko muszę znowu na 3 i mocniej nacisnąć na biegi aż sie pojawi 2 na wyświetlaczu ... Tak samo jest jak jadę na 3 i wrzucam na 4 to wyświetlacz gaśnie ... czy to może być spowodowane ? ;> Proszę o POMOC ;)) Pozdrawiam.