Toros problem po wymianie cylindra

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Toros problem po wymianie cylindra

Tagi: 

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 4 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #178148
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113

    Witam, mam problem ze swoim torosem. Niedawno zatarłem cylinder 72ccm i postanowiłem wsadzić już 90ccm, więc wymieniłem w nim wał, załozyłem cylinder i próbowałem go dzisiaj odpalić. Po kilku próbach odpala na chwile ale kopci na niebiesko i zaraz gaśnie. Pomóżcie co to może być? Bo ja już nie wiem, czyżbym źle złożył pompę oleju?

    #178158
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Jak założyłeś pierścienie?Robiłeś coś z głowicą?Co to za cylek?

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #178161
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113

    Pierścienie założone sa prawidłowo na sto procent 🙂 Żadne zamki się nie pokrywają. W głowicy wymieniałem uszczelniacze. Cylinder wm motor 51mm. Dodam ze tak jakby spaliny wylatywały z obu kanałów i strzela w gaźnik.

    #178163
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 232

    standardowy problem z brakiem kompresji z powodu głowicy i zaworów?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #178166
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Docierałeś zawory przy zmianie uszczelniaczy?

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #178192
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113

    No właśnie nie docierałem i tu jest chyba mój błąd? Ale to przez to by kopcił na niebiesko?

    #178208
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 232

    zasadniczy błąd to to że go nie złożyłeś prawidłowo. pytanie co jeszcze zrobiłeś na skróty 🙂

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #178222
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113

    Dobra, dzisiaj się wziąłem i dotarłem zawory. Ale znowu nie chciał zapalić więc sciągłem magneto i okazało się, że klin się ściął. Jutro kupie i założe i myślę że będzie grał.

    #178324
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113

    Problem rozwiązany. Przyczyną był ścięty klin. Dziękuje za odpowiedzi 😉

    #178327
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Jak by był ścięty tylko klin to by nie kopcił na niebiesko. Problem byłby z zapłonem. Jaką wartość kompresji masz w tej chwili w silniku?

    Zawory należy dotrzeć, a po dotarciu założyć nowe uszczelniacze. Kręcenie zaworem z założonym już uszczelniaczem często skutkuje od razu jego uszkodzeniem. Sprawdź czy nie dymi ci z odmy.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie