Szyba do Kymco Agility City 125
- This topic has 20 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 8 years, 2 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 1 października 2015 dnia 08:41 #200739
Witam,
chciałbym dokupić szybę do KAC125 (rocznik 2014). Z tego co się rozeznałem pasują modele firmy Kappa – 440A i 441A, różniące się wysokością – 660 mm i 720 mm. Czy przy wzroście 182 cm będzie to istotna różnica? Niestety w Warszawie nie znalazłem sklepu, w którym można by to sprawdzić, szyby są tylko na zamówienie.
Jeśli ktoś używa takich to będę wdzięczny za uwagi, porady, opinie.pozdrawiam
1 października 2015 dnia 10:20 #200742Anonim
Nieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Niestety, używałem Puig w średniej wysokości (są trzy rodzaje). Można je było przymierzyć w MotorLandzie na Wale, a cena wcale nie była wyższa, niż w necie. No i były 🙂 Była taka jak na zdjęciu:
http://img37.otomoto.pl/images_otomotopl/822940481_3_1080x720_kymco-agility-city-125-okazja-motocykle.jpg
Na mój wzrost (170cm) było na tyle OK, że przestało wiać w klatę, za to zaczął mi hałasować kask. Wyższej się bałem, że zrobię sobie na kierownicy żagiel, ale obecna na tym forum koleżanka Karolina Zet założyła tą największą z Puig i była zadowolona:
http://www.skuterowo.com/content/355.jpg
ale również wzrostu jest średniego.1 października 2015 dnia 14:37 #200759To trzeba jednak przymierzyć. Optymalnie jest założyć szybę jak najwyższą, byle jeszcze patrzeć na drogę nad nią…
1 października 2015 dnia 15:34 #200763U siebie w super 8 mam puig medium taka jaką Arasz wstawił i przy moim 176cm myślę nad kaskiem zamkniętym ponieważ wieje prosto w twarz przy twoim wzroście szyja i głowa będą miały huragan 😀
1 października 2015 dnia 15:42 #200764Anonim
Nieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Krupek dziadu, gdzie Ty się podziewasz?! Już zupełnie nas olałeś… Mam nadzieję, że już zbudowałeś swoją własną lakiernię, bo jak nie, to ci maskę oklepiemy przy najbliższej okazji 🙂
Jak tam w robocie? Nowej, oczywiście…? Żyjesz, pracujesz, jest OK?1 października 2015 dnia 20:44 #200785Siedzę dalej w starej w tym drugim serwisie po dwóch tygodniach można było trafić do psychiatryka 😀 a kierownika już miałem zamiar lać xD
2 października 2015 dnia 05:10 #200792Anonim
Nieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Wypadam do bredni, bo śmiecę 🙂
2 października 2015 dnia 06:37 #200795Puig ma tylko 510 mm, ale mają go w Motorlandzie, pojedziemy popatrzymy.
Dzięki2 października 2015 dnia 07:56 #200797Ja kupiłem tę mniejszą wersję. Mam 185 cm i powiem tak, że było nie bardzo. Jak jechałem wyprostowany linia oczu była tuż powyżej szyby – duże zawirowania. Jak jechałem lekko przygarbiony to patrzyłem przez szybę, ale zawirowania też były. Robiłem testy, jak obniżałem głowę o około 5 cm była cisza. U mnie sprawa rozwiązała się sama – przerobiłem kanapę i finalnie siedziałem jakieś 2-3 cm wyżej. Wtedy linia oczu znajduje się kilka cm powyżej szyby – znikły zawirowania i jest ok.
Jeśli masz 182, możesz mieć podobne problemy do moich. Ja bym brał większą – patrzysz co prawda przez szybę, ale masz gwarancję ciszy.2 października 2015 dnia 08:22 #200800Anonim
Nieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Pawelecm, a do People założyłeś dodatkową szybkę…?
Zbieram się na A i nie wiem, czy nie skończy się to zakupem Kymco GT 300, więc warto wiedzieć 🙂7 października 2015 dnia 07:33 #201051Jeszcze jedno pytanie – czy szyba dobrze osłania ręce w zimniejsze dni, jest dużo lepiej niż bez szyby?
7 października 2015 dnia 07:48 #201052Anonim
Nieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Ta moja głównie osłaniała klatę. Troszkę osłaniała ręce, ale nie jakoś przesadnie. Przed szybą (wcześniej) miałem założone handbary podobne do tych: http://www.atm-motocykle.pl/pol_pl_Handbary-ACERBIS-Uniko-ATV-czarne-8368_1.jpg
One chroniły nieco bardziej, ale i tak, jak zimno, to w łapy zimno. Lepsze rękawice i tyle 🙂7 października 2015 dnia 08:24 #201054A próbował ktoś zakładac podgrzewane manetki, ewentualnie nakładki na manetki?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1719222216171-OF694-manetka,scr_dItems.html
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3218223315301-OF772-manetka,scr_dItems.html7 października 2015 dnia 08:33 #201055tak, ale handbar i rękawiczki dadzą ci więcej niż grzane manetki. Bo to jest także grzeje w środek dłoni a palce skostniałe
7 października 2015 dnia 08:53 #201056Anonim
Nieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Kumpel w pracy ma do kymczaka założone podgrzewane manetki, podgrzewane siedzisko, motokocyk i posiada jeszcze nawiew ciepłego na nogi. Dorobił układ sterujący całością i mu się to automatycznie załącza, jak robi się zimno (mierzy temp.).
A ja bez ogrzewania i tak latam dłużej i częściej :-)))7 października 2015 dnia 08:56 #201057A na ch Ci handbary kup szybę osłaniającą ręce.
http://allegro.pl/szyba-owiewka-motor-skuter-quad-lubartow-i5459562154.html7 października 2015 dnia 11:21 #201067Zulus napisał:
A ja bez ogrzewania i tak latam dłużej i częściej :-)))Ale potem chodzę krócej i bardziej przy tym jęcze… 🙂
Dziś wyjechałem rano i już po 2km wiedziałem że nie trafiłem z jesiennymi rękawiczkami. Paluśki zesztywnieli i odpadli..7 października 2015 dnia 11:23 #201068Wczoraj założyłem wreszcie szybę(Kappa), dziś testowałem. Jako, że mam porównanie do kac-a, to moja ocena jest raczej w miarę obiektywna.
Jednym słowem rewelacja. Cisza, spokój, nie wieje, jazda z otwartą szybką przy 10 st bez problemu. Przy moim wzroście (185) sylwetka jest całkowicie chroniona. Patrzy się przez szybę i jest spory jeszcze zapas w górę dla wyższych kierowców. Oprócz tego jest co najmniej estetyczna(według mnie nawet ładna), nie powoduje powstawania turbulencji, podciśnienie mniejsze jak w kac-u. Ochrona rąk bardzo dobra, lepsza niż w kac-u. Mocowanie przemyślane i solidne, cena rozsądna. Z prędkością dziś nie szalałem, ale lekko powyżej 120 km/h jest dalej cisza.
Jak zrobię fotki to wrzucę na motostat.
Niestety jazda z szybą na tyle dobrze izoluje od wiatru i “środowiska zewnętrznego”, że najzwyczajniej w świecie jeździ się szybciej i trzeba uważać – no i wadę znalazłem 🙂7 października 2015 dnia 11:27 #201069no i jeszcze jak masz szybe na lini wzroku do przy opadach może mocno stracić pole widzenia. Dlatego na ogoł kombinują niższe szybki + ew. deflektory żeby patrzeć tuż ponad szybą ale z sylwetką załapywać się pod odchyloną przez deflektor struge
7 października 2015 dnia 12:04 #201076Linię wzroku mam dużo niżej jak krawędź szyby. W skuterach typu big wheel to niemal standard. Wiele razy jechałem KAC-em w deszczu jeszcze przed przeróbką kanapy i patrzyłem przez szybę. Ukształtowanie szyby powoduje , że krople szybko uciekają z czoła szyby. Deflektory są fajne, ale zazwyczaj do pewnej prędkości. Znajomy założył deflektor(dedykowany) do fazera i szybko zdejmował. Do 120 km/h rewelacja, a powyżej taki huk, że głowę chciało urwać. Co nie oznacza, że się nie da zrobić dobrego, działającego w całym zakresie prędkości. Wszystko ma wady i zalety. W każdym razie jazda w deszczu przy szybie czołowej i patrzenie przez nią – bez problemów. Są i fotki:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/76095
Sorry za OT.7 października 2015 dnia 13:32 #201090Anonim
Nieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Bardzo fajna szyba, tylko przez to wycięcie na reflektor, wygląda na delikatną 🙂
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.