szukam posiadaczy skuterów Piaggio Fly 50

Witam wszystkich
szukam posiadaczy skuterów Piaggio Fly .
W najbliższym czasie chcę kupić skuter ( będzie to mój pierwszy) i właśnie ten model stawiam na pierwszym miejscu mojej listy .
Dlatego napiszcie czy jesteście zadowoleni z tego modelu i czy ;
- moc w 4T ( ważę 90kg /178 wzrostu) jest dużo słabsza od 2T ( może mieliście porównanie w praktyce )
-ile pali po odblokowaniu
-czy części do niego są droższe od innych marek i czy są łatwo dostępne
-jakie wady są w tym skuterze
-czy eksploatacja 4T jest tańsza czy droższa od 2T ( nie biorę pod uwagę spalania bo tu 4T chyba wygrywa)ale chodzi mi o przeglądy , naprawy itp.
-i takie trochę teoretyczne pytanie - jak byście mieli kupić jeszcze raz to byłby to Piaggio Fly a może coś od Kymco
Jeżeli uznacie że jest jeszcze coś co warto wiedzieć przed zakupem tego modelu to proszę napiszcie .

pozdrawiam
Krzysztof

Zgłasza się użytkownik Piaggio Fly 50 4T 2009.r,silnik odblokowany :mrgreen:

No cóż zadowolony jestem z niego bardzo.Przede wszystkim należy do klasy skuterów większych gabarytowo.We dwie osoby podróżuje się bardzo przyjemnie,ale jak we wszystkich skuterach miejsce pasażera jest przytwardawe trochę :-) Pod siedzeniem znajduje się pojemny schowek w którym chowam pełny kask integralny lecz siedzenie troszeczkę odstaje w górę,lecz mi to nie przeszkadza ani nie wpływa na kształt siedzenia czy coś.Pod kierownicą mamy także pojemny schowek na drobniejsze przedmioty.Miejsca na nogi kierowcy jest dużo,bezpośrednio pod siedzeniem znajduje się haczyk na reklamówkę z zakupami by można było coś zamocować.Miejsce na nogi pasażera także wygodne i duże.Jeśli chodzi o licznik jest czytelny,wskaźnik paliwa bardzo dokładny,są kontrolki rezerwy paliwa,kierunków,światła długiego itp.Sam reflektor w nocy bardzo dobrze się sprawdza pomimo tego,że jest zamontowana zwykła żarówka LUX.Jeśli chodzi o stylistykę to jak przystało na włoski sprzęt jest na co popatrzeć,a akurat w moim kolor Black Piano dodaje uroku 8)

- Jestem podobnej postury co ty i jak dla mnie moc jest wystarczająca.Rozpędza się całkiem przyzwoicie,a po odblokowaniu osiąga prędkość około 70 km/h

- Jako,że jeżdżę praktycznie cały czas na max to wskazówka wesoło wędruje ku zeru no i jest to spalanie ok.3L - 3.5L max :twisted:

- Jeśli chodzi o części,to są dostępne tańsze odpowiedniki oryginalnych.Ta sama jakość,a cena niższa.Ale o części nie ma co się martwić już przed zakupem,bo taki skuter jest na lata.Robić okresowo to co trzeba a będzie dobrze.

- Jak na razie nie wykryłem jakichś wad konkretnych :wink:

- Eksploatacja jest tańsza raczej w 4T.Tutaj musisz tylko co określony czas wymienić olej w silniku.A taki markowy Mobil 1 kosztuje 30 zł za litr.W instrukcji jest podana wymiana co 6 tyś.Ja wymieniam co 2-3 tyś.Jeśli chodzi o przeglądy,to przy zakupie nówki odpuść sobie gwarancję.W ciągu tych wszystkich przeglądów zerżną tyle kasy co już byś mógł kupić sobie dobry rower czy coś innego :roll: Drobne sprawy jak regulacja gaźnika,ustawianie luzów zaworów,wyczyszczenie filtra powietrza zrobisz sam i jeszcze będziesz miał pewność że jest dobrze zrobione :wink:

- Ja na razie pozostanę wierny Piaggio :D Pozdrawiam serdecznie jak coś jeszcze mi się przypomni to dopiszę :P

Dzięki za szybką odpowiedz
te przeglądy to na pewno kupe kasy ale jak ich nie zrobisz to przepadnie gwarancja a przez 2 lata wszystko może się zdarzyć .
Zastanawiam się ile może palić taki silnik 2T po odblokowaniu jak 4T pali 3-3,5L.
Jeszcze raz dziękuję za obszerna odpowiedz
pozdrawiam

ja też mam piaggio fly 4t 50
częściowo zablokowany
przy jeździe 50/ h spala 2,5 L
dynamika w porównaniu z 2 słabsza ale spalanie lepsze

gdybym miał kasę na drugie piaggio to powtórzyłbym zakup.

z tymi przeglądami - to STRASZANIE Cię oskubią
ja kupiłem bez gwarancji (poprzedni właściciciel zawalił przegląd po 4 m-cach) i cieszę sie z tego

w serwisie gorzej sie znają na skuterach niż ty się poznasz po lekturze Skuterowo

jest to mój pierwszy skuter

POLECAM

Roomcajz a co masz odblokowane i ile teraz wynosi v-max

w tym skuterze (4t) są 3 blokady:
- podkładka na wario
- dysza główna gaźnika
- moduł CDI

ja mam tylko zdjętą podkładkę z wario i wyciąga licznikowe 55 /h
jak sprawdzałem z GPS to max było 49 km/h

To Piaggio ma fajny silniczek hi-per 4 ;) Mnie też bardzo podoba się Fly, ale z silniczkiem leader 150ccm ;) Ogólnie buda Piaggio Fly, jest taka sama w Derbi Boulevard, więc teoretycznie jest dostęp, do tańszych, oryginalnych części.

No jestem ciekaw jak taki Fly z silniczkiem 150 ccm popyla :mrgreen: Co do tego Derbi,to ostatnio się zdziwiłem że zrobili taką samą kopię jak na allegro zobaczyłem :-) Nie wiem po co takie coś jak marka Derbi należy do koncernu Piaggio :roll:

Derbi, to nie "takie coś" lecz znakomita marka, niestety lub stety, wchłonięta przez Piaggio, jak Seat i Skoda przez VW.

Napisałem "takie coś",bo chodziło mi ogólnie po co zrobili kopię skuterka a dali tylko inną nazwę pod szyldem marki której są właścicielem :wink: Wiem,że Derbi to znakomita marka i świetne motory chociaż u nas trochę mniej znana...

fkluma ja mam do sprzedania nowy(stoi w pokoju) skuter piaggio 2 fly kolor biały zarejestrowany oc do marca 2012 chciałbym go sprzedać od 1 sierpnia jeśli Jesteś zainteresowany to napisz,ja jestem z Krakowa