Silnik 2t nie trzyma ciśnienia – Co trzeba zrobić?
- This topic has 36 odpowiedzi, 8 głosów, and was last updated 11 years, 11 months temu by
HugoBoss.
-
AutorWpisy
-
19 czerwca 2010 dnia 15:18 #5520
Mam pytanie jak nie trzyma ciśnienia silnik 2T to co trzeba zrobić i jaki jest koszt?
19 czerwca 2010 dnia 16:06 #5521Chyba pierwsze co to pierścienie… A co się dzieje?
19 czerwca 2010 dnia 16:36 #5522Nie pali ze startera,z kopa może po 20 kopnięciach,gaśnie.Kupiłem bubla 🙁 Oddałem go do naprawy,ale facet powiedział że nie trzyma ciśnienia.Nie wiem co robić 🙁
19 czerwca 2010 dnia 16:37 #5523Vitalka?
Rozbierz i zobacz, czy wystarczy tylko tłok i pierścienie, czy cały cylinder 😡19 czerwca 2010 dnia 16:46 #5524grocik wrote:
Vitalka?
Rozbierz i zobacz, czy wystarczy tylko tłok i pierścienie, czy cały cylinder 😡Nie,Kymco ZX.Nie znam się i nie mam narzędzi.Jak ktoś lubi grzebać to sprzedam go za tysiaka.Dodam że rozpędza się do 70km.
19 czerwca 2010 dnia 20:13 #5536Hugo, chyba chodzi Ci o kompresje.
Ile to ma przejechane?19 czerwca 2010 dnia 20:26 #5538Tak,ponad 11tyś
19 czerwca 2010 dnia 20:57 #5541Kurcze, żeby ten silnik padł po tam małym przebiegu to musiał być megakatowany!
Skąd Ty go wytrzasnąłeś?19 czerwca 2010 dnia 21:15 #5545Z allegro,kupiłem od młodego bo było w okolicy
19 czerwca 2010 dnia 21:42 #5551Zobacz w sklepie motowell ja do swojego skuterka znalazłem cylinder z tłokiem za 150 złoty jest to chyba najtańszy sklepik
19 czerwca 2010 dnia 22:00 #5552No a nie wiem montaż u mechanika chyba 300 złoty kosztuje cylindra z tłokiem ale i tak sie opłaca
19 czerwca 2010 dnia 22:11 #5553Masz numer mechanika powinien powiedziec ile dokładnie by to kosztowało i czy sie opłaca 693798352 pan Waldemar Kijewski facet zna śię od 20 lat naprawia motorki
19 czerwca 2010 dnia 23:06 #5555lukas548 wrote:
Masz numer mechanika powinien powiedziec ile dokładnie by to kosztowało i czy sie opłaca 693798352 pan Waldemar Kijewski facet zna śię od 20 lat naprawia motorki
Dodasz go tutaj?
http://www.skuterowo.com/forums/topic/polec-sprawdzony-sklep-lub-mechanika#post-4020 czerwca 2010 dnia 15:12 #5612Co lepiej wybrać? Szlif cylindra i ten tłok:
http://allegro.pl/item1059178309_tlok_meteor_honda_dio_zx_sfx_kymco_nominal_39_00mm.html
Czy taki komplet:
http://www.sklep.motor-land.com.pl/p-408-cylinder-zeliwny-power-force-honda-kymco-sym-50-39-mm-/#
Doradźcie
20 czerwca 2010 dnia 15:12 #5613A może jeszcze coś innego do Kymco ZX 50? Link proszę 🙂
20 czerwca 2010 dnia 16:54 #5623Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Do szlifu ten tłok nie będzie pasował bo jest nominalny.Ja bym wolał kupić zestaw niekoniecznie ten podany w linku(wybór jest duży).
20 czerwca 2010 dnia 17:04 #5627Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Miałem kymco kb50 z przebiegiem ponad 24tyś(taki kupiłem) i jeździł bardzo dobrze nawet z dwoma osobami.Także te 11tyś to nie jest wiele.Może uszczelka pod cylindrem albo pod głowicą poszła? Ja bym to sprawdził.
20 czerwca 2010 dnia 17:45 #5639pyjan wrote:
Do szlifu ten tłok nie będzie pasował bo jest nominalny.Ja bym wolał kupić zestaw niekoniecznie ten podany w linku(wybór jest duży).
Wiem że akurat nie ten tylko nad wymiar,chodziło o rodzaj.A jaki zestaw byś zaproponował?
20 czerwca 2010 dnia 18:03 #5644Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Ten co podałeś w linku wydaje się dobrym zestawem.Nie kupił bym na allegro pomimo że są tańsze zestawy(chyba że sprawdzony sprzedawca).
20 czerwca 2010 dnia 18:04 #5645pyjan wrote:
Miałem kymco kb50 z przebiegiem ponad 24tyś(taki kupiłem) i jeździł bardzo dobrze nawet z dwoma osobami.Także te 11tyś to nie jest wiele.Może uszczelka pod cylindrem albo pod głowicą poszła? Ja bym to sprawdził.
A to jest jakaś uszczelka pod cylindrem? Chyba chodzi o tą przy wydechu.
20 czerwca 2010 dnia 18:05 #5646Lepiej szlif robić czy zestaw kupić?
20 czerwca 2010 dnia 18:09 #5648Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Ja bym kupił zestaw.A za ile zrobiliby szlif?
20 czerwca 2010 dnia 18:11 #5649Nie wiem jakie są ceny
20 czerwca 2010 dnia 18:13 #5650Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Kup zestaw i założysz sobie sam.
20 czerwca 2010 dnia 19:06 #5656A jakie są objawy jak silnik nie ma kompresji?
20 czerwca 2010 dnia 19:29 #5661Ciężko pali przeważnie na zimnym silniku,słabe osiągi,nierówna praca silnika itd.
Najlepiej zmierz kompresję manometrem i będzie wszystko wiadomo.20 czerwca 2010 dnia 19:52 #5670Ciężko pali to fakt,ale osiągi nie są takie słabe,gaśnie ale to wina obrotów i pewnie źle ustawionego gaźnika
20 czerwca 2010 dnia 20:07 #5672No to wiesz za co masz się na początek zabrać.Wyczyść porządnie gaźnik i wyreguluj.
Ale ja bym i tak mu kompreche zmierzył.Edit:Ogólnie przegląd by mu się przydał filtry i reszta pierdół..
20 czerwca 2010 dnia 20:34 #5677Mi się też tak wydaje, że wystarczyłoby trochę dopieścić ten skuter albo oddać do dobrego mechanika i by jeszcze jeździł, a jeździł!!
20 czerwca 2010 dnia 21:12 #5694Szkoda, ze jest tak daleko, bo wzialbym go .. mialbym co robic w wakacje :P.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.