Sym Red Devil II cylinder czy wariator?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #151162
    michal1998
    Użytkownik
    • 5
    • 14Postów:

    Cześć. W moim Sym Red Devil II planuje założyć cylinder 70ccm albo wariator. Wszystko jest seryjne, jedynie blokada ściągnięta. Doradźcie, czy lepiej założyć cylinder czy kupić wariator?

    #151173
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Co kupić? Kijek czy siekierę?

    #151190
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    No wiadomo że lepiej jest założyć nowy cylek niż wario. Nowy cylek70 = przyrost mocy,lepsze przyspieszenie.

    #151350
    michal1998
    Użytkownik
    • 5
    • 14Postów:

    A do mojego Syma jaki cylinder byś polecił?

    #151352
    J23
    Uczestnik
    • 2
    • 412Postów:

    Tylko pamiętaj, że jak cylinder, to i wydech. Rasowanie dwusuwa zawsze zaczyna się od wydechu. Poza tym licz się z tym, że przy 70 skuter zacznie spalać znaczną ilość benzyny.

    #151353
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    A ile chcesz na niego wydać.Z cylindrów mogę ci polecić np:Airsala

    #151357
    michal1998
    Użytkownik
    • 5
    • 14Postów:

    zaproponuj coś. Nie lubię lipy.

    #151359
    michal1998
    Użytkownik
    • 5
    • 14Postów:

    Tłumik jest standardowy i na 100% go nie zmienie.

    #151384
    Filippo73
    Użytkownik
    • 2
    • 477Postów:

    Jeżeli tłumik zostawiasz seryjny, zmiana cylindra na większy nie ma sensu. Dobry wariator poprawi osiągi.Śmiało można wybierać między stage6, polini i malossi. Niektórzy polecają też wariatory motoforce, ale to jest minimalnie niższa liga.

    #151386
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Z wariatorów podobno dobry, a na pewno tańszy jest Top Racing – portugalski.

    #151425
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    w moim bartonie skróciłem tuleję na wariatorze i prędkość maksymalna wzrosła znacznie. ciekawe czy w symie dałoby się zrobić taki myk

    #151435
    michal1998
    Użytkownik
    • 5
    • 14Postów:

    A co powiecie na malossi multivar?

    #151444
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Multivar jest drogi ale podobno dobry – nie używałem.

    Z tym skróceniem tulei jest taki minus, że pasek pracuje delikatnie pod katem.

    #151448
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    nie zauważyłem żeby to wpływało na cokolwiek 😉 po ponad 10000km pasek nie miał żadnych pęknięć i wyglądał jak nowy może utracił trochę na szerokości ale to normalne

    #151449
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    No to to rzeczywiście daje radę.

    Mam drugą tuleję i mogę się pobawić. Zmieniałeś masę rolek po tej operacji?

    #151453
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    zmieniłem sprężynki sprzęgła gdyż po skróceniu tulei pasek był w wyższym położeniu na wariatorze i sprzęgło szybciej się obracało. powodowało to zbyt szybkie zasprzęglanie i skuter miał muła na samym starcie. rolki początkowo miałem oryginalne 5.5g z tego co wiem. były w dobrym stanie lecz nie podobało mi się że przy prędkości np 50km/h po odkręceniu gazu na full obroty nie szły w góre więc zmieniłem rolki na 4g i teraz mam dosyć wysokie obroty przy każdej prędkości a v max nie pogorszył się. gdybym nie poszedł na łatwizne to mógłbym pójść do znajomego tokarza który stoczyłby wariator wokół tulei aby go „zwęzić” wtedy dałbym krótszą tuleje i nie musiałbym zmieniać sprężynek ani rolek. zwiększyła by się tylko średnica po której jedzie pasek mówiąc prościej „wydłużył by się bieg” czyli przyspieszenie byłoby takie jakie jest a prędkość by wzrosła niż przed tym zabiegiem.

    sorki że nie jest to zrozumiałe 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button