SYM RED DEVIL 50 2006 Problem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #725302
    MATSON
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    Witajcie! Mam problem ze swoim skuterkiem.

    Problem jest taki że skuter jak odpali to po prostu nie ma siły, jak wsiąde na niego to zanim do tych 10km/h się rozpędzi to z 30s zajmie to, a max do 20km/h poleci…
    Potrafi też odrazu po puszczeniu gazu zgasnąć, a jak zgaśnie to trzeba chwilę poczekać zanim odpali.. Na prawdę już siły nie mam co może z nim być, elektronika też wariuje, raz są kierunki a raz ich nie ma, klakson jak i przednie światła słabe, a ładowanie ma 13v ok, przez zmianą statora było 4v… Pomoże ktoś?

    Odrazu napiszę że wymieniłem w nim: stator, simeringi na wale, cylinder tłok, pasek, wariator, sprzęgło, gaźnik keihin oraz wkładke filtru powietrza

    #725304
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 866Postów:

    może i wymieniłes ale czy dobrze wymieniłes, na co wymieniłeś i wyregulowałeś to sobie możemy pozgadywać.
    Pomiar kompresji po tych twoich wymianach i jeżeli jest ok to regulacja gaźnika. A potem być może i napędu (rolki)
    Na temaat elektryki to sie nawet nie podejmuje zgadywac co masz nie tak. Sprwdzaj masy, konektory.. czy to sie trzyma, nie pogniło…itd
    i czy to jest fabryka czy już jakies rączki drutowały.. bo wtedy to już może być wszystko

    #725305
    MATSON
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    Jaka powinna być kompresja mniej więcej? Jutro zmierzę, właśnie raczej wina napędu to nie jest, obroty falują, nie wchodzi na max obroty, zacina go w pewnym momencie i dalej nie idą w góre

    #725306
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 866Postów:

    na nowym to z 11bar lub więcej. poniżej 9.5 bar jest źle

    #725317
    MATSON
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    Skuter ma 6bar, co może być do zrobienia w takim przypadku oprócz simeringów?

    #725319
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 866Postów:

    jezeli poprawnie mierzysz i to jest 2T to raczej jest to zawór membranowy do sprawdzenia i zapewne cylinder do wymiany.
    Jezeli to 4T to może jest to kwestia dotarcia zaworów i/lub regulacji luzów ale pewnie tez cylinder do wymiany.

    Potem prawidłowa regulacja gaźnika i prawidłowe docieranie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button