Sym gts obrotomierz

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Sym gts obrotomierz

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ŁukaszGGG ŁukaszGGG 11 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #644305
    Zdjęcie profilowe ŁukaszGGG
    ŁukaszGGG
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam.
    Wczoraj stałem się posiadaczem skuterka sym gts 125
    i mam pytanie bo nie działa obrotomierz, oczywiście po przekręceniu kluczyka licznik jak i obrotomierz idą do końca i wracają.
    Licznik pokazuje prędkość, a obrotomierz nie działa.
    Gdzie szukać przyczyny od czego zacząć.
    Z góry dzięki za każdą podpowiedź.
    Pozdrawiam.

    #644316
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 222

    przyczyny szukać w braku sygnału idącego na obrotomierz. czyli gdzieś pomiedzy modułem zapłonowym a silniczkiem w zegarach

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #644717
    Zdjęcie profilowe ŁukaszGGG
    ŁukaszGGG
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Przepatrzylem wszystko, niby ok.
    Ma może ktoś schemat instalacji elektrycznej?

    #644718
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 222

    internet ma, jest w kazdym manualu do syma, łatwo znalezc
    sprawdzanie elektryki nie polega na „przepatrzeniu” tylko sprawdzanu jakims przyrządem – miernikiem uniwersalnym co najmniej

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #644720
    Zdjęcie profilowe ŁukaszGGG
    ŁukaszGGG
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Sprawdzałem miernikiem.
    Niebiesko żółty kabel z modułu zaplonowego to impulser.
    Przy zegarach we wtyce jest. Przejścia brak.
    Widziałem że grzebał ktoś przy zegarach tj ktoś przerwał jedna ścieżkę, zlutowalem ja podpialem licznik to świeciła ciągle kontrolka otwartego siedzenia z żarówka, tak ona wg mnie wygląda.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #646107
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 803

    Odłącz ten przewód żółto-niebieski i daj „na krótko” inny przewód od modułu do obrotomierza. Jeśli zaskoczy, to coś z przewodem. Jeśli nie zaskoczy, załatw jakiś generator i podepnij się nim do wejścia sygnału w obrotomierzu – zmieniając częstotliwość (prostokąt!) będziesz widział czy obrotomierz działa czy nie. Jeśli nie – do naprawy, jeśli tak – przewód albo brak impulsów z modułu.

    Kymco MILER 125 (bogatsza wersja Grand DINK)
    #647078
    Zdjęcie profilowe ŁukaszGGG
    ŁukaszGGG
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam.
    Problem naprawiony. Kupiłem zegary na Allegro za 50zl przelozylem i wszystko działa 🙂
    Pozdrawiam.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie