Swap przekładni 1pe40qmb/Minarelli Horizontal długie

Z racji, że w internecie nie znalazłem takiego poradnika to napiszę coś od siebie. Niestety przekładnia w silnikach 1pe40qmb ma tą bolączkę, że wałek sprzęgłowy łożyskowany jest w przekładni i pokrywie przekładni. Znalazłem sposób aby uzyskać łożyskowanie wałka sprzęgłowego tak jak w oryginalnym Minarelli czyli łożyskowaną w całości w przekładni.
Co nam będzie potrzebne ?
-Łożysko 6200 c3
-Łożysko 6203/P6
-Wałek sprzęgłowy od Ferro 803
-Uszczelniacz wałka sprzęgła
Co trzeba zrobić ?
-Rozbieramy przekładnie
-Odkręcamy zabezpieczenie łożyska wałka sprzęgła
-Wybijamy wałek sprzęgła z przekładni
-Naszym oczom ukaże się jedno wolne gniazdo, w którym nie ma łożyska (W części karteru przekładni, które schodzi z kołem). Rozgrzewamy to gniazdo opalarką i wprasowujemy w to miejsce łożysko 6200 C3.
-Następnie rozgrzewamy gniazdo łożyska w karterze i wprasowujemy łożysko 6203/P6
-Rozgrzewamy łożysko i wkładamy nasz nowy wałek do końca
-Zakładamy nową uszczelkę i składamy przekładnie
-Zakładamy uszczelniacz wałka sprzęgła
-Nalewamy nowy olej 80W90 (110ml)
Cieszymy się nową przekładnią rodem z oryginalnego Minarelli dużo mniej podatną na uszkodzenia łożysk
ZABRANIA SIĘ WYNOSZENIA NA INNE FORA BEZ ZGODY AUTORA (Prawa Autorskie )