Stan korektora napędu Honda SW-T400

Cześć. Szukam w całym internecie opinii na temat mojego korektora napędu. Poniżej zamieszczam link, który ukazuje “problem”. No chyba, że jeszcze jego stan jest na tyle w porządku, że moje odczucia z jazdy są niezasadne.
A wrażenia są takie, że przy prędkościach około 60-70km/h czuć jakby szarpanie.
Nie będę pisał co wymieniałem, bo tygodnia nie starczy (tak mniej więcej to całe wario z rolkami, pasek, sprężyna główna itp itD). Takich prowadnic jak na zdjęciu są 4, W każdej z nich pracuje pin z nałożoną tulejką i widać, że ta tulejka się odcisnęła.

https://photos.app.goo.gl/rWx6Zjx4An7NrxRD8

To uszkodzenie eliminuje element z dalszej eksploatacji. Domyślam się, że jest to przeciwtalerz z bieżniami. Opcje masz 2 albo kupić nowy element albo udać się do tokarza, który wyrówna powierzchnie i dobierze tylejkę na wymiar

Znany albo nieznany naszej publiczności guru Silver Winga z Włoch, Stefano Bonacasa też napisał, że element nadaje się do wymiany. Już go zamówiłem. Do tego domówiłem tuleję osłaniającą piny. Pinów nie zamawiałem, bo są nowe. Kupione w zeszłym tygodniu.
Jak części dojdą i je zamontuję to dam znać czy coś się poprawiło. A do tego momentu muszę odkręcać manetkę:)