Śrubki regulacyjne gaźnika – proste pytania

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Śrubki regulacyjne gaźnika – proste pytania

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Lukario Lukario 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #110365
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Chodzi mi o śrubkę regulacyjną skład mieszanki.
    Wkręcam śrubkę w którą stronę, a wykręcam w którą w 139QMB?
    Wkręcając śrubkę zwiększam paliwo, czy zmniejszam?

    Wiem, że durne pytania, ale tak sobie chodziłem po forum, i w nie których tematach pisze, że zmniejsza się paliwo odkręcając śrubkę, a w innych tematach odwrotnie. Stąd już nie wiem co i jak, gdyż chciałbym dodać mu odrobinkę benzyny, gdyż na zimnym silniku po wyłączeniu ssania dostaje lekkiego „muła”, który odpuszcza zaraz po zrobionych pierwszych metrach po odpaleniu.

    #110366
    Zdjęcie profilowe MarSen
    MarSen
    Użytkownik
    • Postów: 260

    Jeśli przykręcasz to dostaje mniej paliwa, odkręcasz to więcej.

    ——————————–
    Pozdrawiam oraz życzę szerokości!
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #110367
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    z tego co się orientuje to wkręcając wzbogacasz mieszankę ( ruchy zgodne ze wskazówkami zegara )

    #110368
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    No i mamy dwa posty mówiące co innego 🙂

    #110371
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    i to jest problem , sam gdzieś wyczytałem lekturę gdzie pisało że w niektórych modelach gaźnika wykręca się a w innych wkręca – pozostaje zasada prób i błędów , sam kiedyś zapytałem się w serwisie jak to jest to powiedział mi że wkręcając wzbogacamy mieszankę – czyli więcej paliwa lub jak kto woli mniej powietrza.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #110404
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Spróbuj pół obrotu wkręcić. Nawet odrobię mniej niż pół. Jak nie pomoże to weź jak było i kolejne pół obrotu w drugą stronę.

    #110441
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    w 139QMB wkręcasz śrubkę od mieszanki do końca wykręcasz 1.5 obrotu i gaźnik wyregulowany 😉 potem tylko ustawiasz wolne obroty i to cała filozofia jak masz wszystkie części oryginalne

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie