Śrubki regulacyjne gaźnika – proste pytania
- This topic has 6 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 10 years temu by
Lukario.
-
AutorWpisy
-
24 marca 2013 dnia 17:46 #110365
Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
Chodzi mi o śrubkę regulacyjną skład mieszanki.
Wkręcam śrubkę w którą stronę, a wykręcam w którą w 139QMB?
Wkręcając śrubkę zwiększam paliwo, czy zmniejszam?Wiem, że durne pytania, ale tak sobie chodziłem po forum, i w nie których tematach pisze, że zmniejsza się paliwo odkręcając śrubkę, a w innych tematach odwrotnie. Stąd już nie wiem co i jak, gdyż chciałbym dodać mu odrobinkę benzyny, gdyż na zimnym silniku po wyłączeniu ssania dostaje lekkiego „muła”, który odpuszcza zaraz po zrobionych pierwszych metrach po odpaleniu.
24 marca 2013 dnia 17:49 #110366Jeśli przykręcasz to dostaje mniej paliwa, odkręcasz to więcej.
24 marca 2013 dnia 17:50 #110367z tego co się orientuje to wkręcając wzbogacasz mieszankę ( ruchy zgodne ze wskazówkami zegara )
24 marca 2013 dnia 17:53 #110368Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
No i mamy dwa posty mówiące co innego 🙂
24 marca 2013 dnia 18:06 #110371i to jest problem , sam gdzieś wyczytałem lekturę gdzie pisało że w niektórych modelach gaźnika wykręca się a w innych wkręca – pozostaje zasada prób i błędów , sam kiedyś zapytałem się w serwisie jak to jest to powiedział mi że wkręcając wzbogacamy mieszankę – czyli więcej paliwa lub jak kto woli mniej powietrza.
24 marca 2013 dnia 20:23 #110404Spróbuj pół obrotu wkręcić. Nawet odrobię mniej niż pół. Jak nie pomoże to weź jak było i kolejne pół obrotu w drugą stronę.
24 marca 2013 dnia 22:43 #110441w 139QMB wkręcasz śrubkę od mieszanki do końca wykręcasz 1.5 obrotu i gaźnik wyregulowany 😉 potem tylko ustawiasz wolne obroty i to cała filozofia jak masz wszystkie części oryginalne
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.