Speedfight 2 Tuning

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Speedfight 2 Tuning

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe IcEsKiL IcEsKiL 4 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #684759 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe IcEsKiL
    IcEsKiL
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam tworzę temat ponieważ szukam pomocy w rozsądnym wydaniu pieniędzy na skuter, jeśli można nazwać to rozsadnym. Przechodząc do tematu posiadam Speedfight 2 LC 50 2004 r.
    Obecny tuning mechaniczny:
    – wydech Yasuni R całkowicie wybebeszony bez waty itp.
    – wariator Polini speed control
    – króciec top racing
    – gaźnik 17,5 tec
    – przeciwtalerz jakiś zamiennik pokroju rms serii
    – dzwon i sprzęgło seria
    – pasek malossi Kevlar MHR
    – rolki 7g stage 6, sprężyna dociskowa malossi fioletowa: bodajże 82%!?, Sprężynki sprzęgła białe stage 6 z zestawu trzech różnych twardosci: medium, soft, hard
    – stożek malossi E14 oraz revo S
    – gaz box malossi
    -cylek seria

    Przechodząc do sedna obecny v-max to 90km/h – trochę słabo jak na ten setup.
    Planuje zakup cylindra a mianowicie MHR malossi replica lub Airsal tech racing szukam porady! Do tego zestawu oczywiście wał top racing Evolution, gaźnik dellorto 21mm jeszcze nie wiem który model – szukam pomocy w wyborze, łożyska i uszczelniacze wału metal stage 6. Na przyszłość zamierzam wymienić sprzęgło, dzwon, korektor oraz przeciwtalerz i tu nie wiem kompletnie co wybrać do tego zestawu. Odnośnie regulacji co zmienić pod ten zestaw.
    Z góry dziękuję za wszelkie porady.
    Ps. Wersja euro 1 chyba – ma taki dozownik blisko cylindra dochodzi do niego linka bez pancerza.

    #684760 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 531

    a jaki masz cylinder i dlaczego zakładasz że teraz jedziesz 90km/h?
    bo ten twój opisany setup wcale nie urywa dupy – jakiś wybebeszony wydech (po co??) jakiś 17mm gaźniczek… jakies po taniośi graty RMS całkiem przypadkowe i kompletnie bez sensu kevlarowy pasek (jakbyś tam miał 15KM)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #684761 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe IcEsKiL
    IcEsKiL
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Wydech wybebeszony ponieważ wata się zapchała i mi się podoba jak chodzi bez waty w końcówce to wszystko. Cylek seria.
    90 km/h licznikowe. Dlatego chcę gaźnik 21mm. Rms przeciwtalerz kupiony na szybko po tym jak się zęby zerwały w stage CNC rancing. Pasek był kupiony odrazu dobry żeby był pod dalszy tuning. Jeśli przeczytałeś to chcę wymienić wiele części i czekam na porady a nie krytykę mojego setapu.

    #684762 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 531

    to nie jest krytyka setupu tylko krytyka podejścia. Za bardzo na żywioł a za mało planowania.
    Przy takim podejściu najprawdopodobniej wtopisz kase.
    Stan wyjściowy jest taki że masz bardzo starą serie (zapewne mocno zużytą) i trzeba w to grubo wsadzić. A o osiagach tej swojej serii zasadniczo nie wiesz nic. Bo te twoje „licznikowe 90” to może być i realne 75km/h – i nie było by w tym nic dziwnego i mniej więcej tak to powinno teraz jechac (jezeli cylinder jest zdowy – kompresje mu mierzyłes?).

    Pierwsza sprawa to wymyslenie setupu – podstawą jest cylinder. I nie że albo albo tylko konkretny. Oba maja wady i oba mają zalety.
    Po drugie nie możesz kupic cylindra a reszte „zrobic potem”. Na raz robisz cylinder, wał, łozyska z uszczelniaczami, sprzęgło z dzwonem i nowy pasek (nie kevlar bo jest bez sensu sztywny – Normalny racing belt od bando czy S6 zrobi robote) oraz gaźnik i króciec dolotowy (jak masz). .

    Celujesz w 10-12KM cylindry. Palić to bedzie swoje (raczej od 7 w góre) i musisz zdecydować co zrobisz z olejem. Czy mieszanka z ręki czy zostajesz przy dozowniku.
    Dopiero z takim cylinder jak ci zrobi te ~7KM na kołach masz szanse otrzeć się o realne 90km/h

    ostatnia sprawa to kwestia tej „reszty”… tzn rama z 2004 roku która już może być nadgryziona czasem, tuleje zawieszenia silnika oraz indeks prędkości opon czy łozyska w kołach (o hamulach to nawet nie pomyślisz). Chcesz latać po 90km/h z mocą blisko 2x większa niż seria to warto zadbac o to żeby to sie nie rozpadło od wibracji, jechało prosto, nie strzeliła ci stara opona lub nie złamało ramy. Asfalt nie wybaczy.
    O module nawet nie piszesz bo sie skupiłes na „moc moc moc”.

    Zastanów sie czy warto wsadzić od 2500zł w góre które utopisz w nim bezzwrotnie.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #684831 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe IcEsKiL
    IcEsKiL
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Planowania już wiele za mną, generalnie peugeot przeszedł tuning optyczny przezemnie jak i częściowy mechaniczny przez mojego brata, wyglada jak nowy jeśli chcesz to mogę zamieścić zdjęcia – na ramie brak nawet grama rdzy, chamulce chodzą radzą sobie bardzo dobrze. Skuter nie zostanie sprzedany ponieważ wsadziłem już w niego wiele czasu i pieniedz – jest moim oczkiem w glowie. Łożyska były wymieniane przy remoncie zawieszenia jakieś 1k kilometrów temu. Kompresja 12 bar. Prędkość badana GPS w telefonie 85km/h. Obecnie już leje olej do mieszanki ponieważ czuję się pewniej Castrol power racing full syntetyk. Jestem przygotowany na takie spalanie – ma być to moja zabawka nie pojazd do przemieszczania się z punktu a do punktu b. Opony do 150km/h. Tuleja zawieszenia silnika tu mnie złamałeś nwm w jakim jest stanie. Skuter choć tak stary to ma przejechane 12k km – wcześniej miałgo mój brat. Moduł jeśli istnieje taka potrzeba oczywiście też zmoenię – jaki polecasz? Jedzie prosto nawet jak puszczę kierownicę.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Speedfight 2 Tuning
Informacje o Tobie: