Spaw silnika na chinczyku

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163567
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    Witam mam pytanko czy dało by radę zamontować silnik ten : http://allegro.pl/silnik-4t-nie-125-cc-a-175-cc-zipp-romet-router-i4154785500.html
    w takim chinczyku : http://www.scigacz.pl/Zipp,Basic,9048.html albo zrobić spawa

    #163571
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    będzie ciężko bo typowy 139QMB / JJ1PE39QMB jest na wahczu dolnym, silniki typu 152QMI mają wahacz górny. Będą problemy.

    #163574
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    #163592
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • 9
    • 538Postów:

    izdebski12 ma rację. Bez przerabiania skrzyni korbowej lub ramy się nie obejdzie, chyba, że chcesz mieć lowrider’a i szorować silnikiem po asfalcie. Poza tym, jak się przyjrzeć, to widać sporo różnic w samej budowie. Inaczej osadzony gaźnik, rozrusznik będący w odwrotnej pozycji. Więc sam rozmiar i budowa tego silnika mogą uniemożliwić jego montaż. Jeżeli musisz mieć aż tak wielki silnik do tej kosiarki, to spróbuj dorwać dokładnie taki sam model, ewentualnie same części i wtedy złóż. Poza tym, czy opłaca się Tobie pakować 1,5k PLN do niewiele więcej wartego skuterka?

    #163596
    sq3llh
    Użytkownik
    • 13
    • 283Postów:

    Jeśli na ramie nie masz uchwytów do mocowania silnika z górnym zawieszeniem to będziesz musiał takie dospawać. W skuterach dużych, typu kingway fonero-varadero,sowa I i II są ,ale nie we wszystkich. I muszę powiedzieć że słabo widzę taką przeróbkę dla tego że w tym małym skuterku nie bardzo jest miejsce pod siedzeniem na takie przeróbki. Rama u góry się po prostu zwęża ,nie dając miejsca na rozstaw mocowania wahacza silnika z górnym zawieszeniem. Można to zrobić,ale trzeba przerabiać i zaczyna się robić dość ryzykowne i niebezpieczne.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button